• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • annawe

Magnolia s&k heter de visst

• annawe

jag pratar visst med mig själv här... har nu bokat tid med pernilla på magnolia, hon verkade trevlig iallafall, hoppas det blir bra.

• Telan

Jag fick tips om Pernilla på Magnolia och hon är väldigt trevlig. Det enda jag vet om hennes jobb är från hennes hemsida samt att jag sett kort på en brud som blivit "gjord" av henne. Det såg bra ut iallafall.

• Brud i Uppsala

Nu är våra inbjudningar klara! Tänker posta dem i början av februari. Nu börjar det kännas att det är på riktigt!

• andlin

Brud i Uppsala: Våra inbjudningar är också klara och ligger bara och väntar på att bli ivägskickade.
    Min M2B och jag har varit ihop i 13 år så förrut har det inte riktigt känns som verklighet att vi ska gifta oss, utan mer som något vi bara planerade inför. Men nu när inbjudningskorten är färdiga och när jag köpte klänning så blev det mer verkligt Och jag börjar bli nervös

• okt2006

Härligt för er att få skicka ut inbjudningarna snart! Jag längtar tills det blir dags för oss också, förstår er när ni skriver att det inte känns riktigt som på riktigt innan...

• Telan

andlin: Jag förstår precis vad du menar. Vi har varit tillsammans i nio år och bestämde redan för ungefär tre år sen att vi skulle gifta oss och när detta skulle ske. Planeringen påbörjades på allvar i somras men det var först när vi berättade för närmasta familjen i julas som det blev verkligt på nått sätt.
    Nervös? Jajjemen!!

• Pärtan

Ja tänk vad det känns mer på riktigt när inbjudningarna väl är klara. Det pirrar lite, men det är ett härligt pirr.

Vi har bara varit tillsammans i 3,5 år nu i jämförelse med er, Telan och andlin.

Vi har fått våra kuvert nu och ska försöka fixa dem den här veckan. Så vi blir klara med inbjudningarna. (Vi har iofs redan delat ut två inbjudningskort, ett till mamma och ett till en väninna som jag träffade i helgen)

• Pärtan

Nu börjar vi vara klara med inbjudningarna och kuverten. Har fixat kort på inbjudningskorten. Det har tagit lite tid då vi har varit embossingfreaks Vi har embossat alla namn i inbjudan.
    Några bilder...
    spaces.msn.com/pernillaojim/

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006