• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • krizzy

Är det enligt planer idag??
    KRAM Kristina

• krizzy

Tack för en supertrevlig kväll på café linné hörnan! Vi hörs
    Kram Kristina

• Pärtan

Håller med!!

När jag kom hem öppnade min sambo kuvertet som vi fått från resebolaget. Vårt hotell ska renoveras Vi har fått ett annat hotell istället, mycket längre från stranden. Ok hotellet kanske är snäppet bättre (renoverat förra året), men vi ville så gärna bo i en bungalow. Nu blir det lägenhet ist.

• krizzy

Nej vad tråkigt!!! Men ni får det bra ändå!! Ni är ju på bröllopsresa
    Natti natti

• andlin

Morsning.

Det var jätte trevligt att träffas igår!

Pärtan: Vad tråkigt med hotellet, men ni får nog en jätte bra resa iallafall.

• andlin

jamboochjag: Hur gick det med brudkronan? Ska du låna den?

• jamboochjag

Brudkronan var helt i min smak och alldeles underbar!! Den var gammal, lite medeltida nästan men jag skulle gissa på 1700-tal, 9 cm i diameter och lite dinglande. Kommer se ut som en drottning i den och med min klänning med marinblått släp. Så otroligt gulliga i kyrkan också, inga problem att låna den när jag ska till frissan några veckor innan bröllopet heller. Jag är helt lyrisk

Vad kul att ni hade det trevligt igår, blir det en träff till hoppas jag verkligen att jag kan komma med då!

• Tullia

jamboochjag:

Vilken kyrka var du i?

• Telan

Tråkigt att jag inte kunde vara med igår. Hoppas på bättre tur nästa gång.

• Pärtan

Nu har jag blivit utan internet hemma. I en hel månad!!! Det blir nog lite längre jobbdagar under den tiden
    Den ena tråkigheten efter den andra, men som ni skriver så kommer bröllopsresan att bli bra iaf.

jamboochjag: Vad roligt att du gillade kronan.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006