Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Okt 2006!
Har fått tips på att du kan ha lagt ut bilder på dina inbjudningskort här på forumet och kanske är de dem jag letar efter. Maila mig dem på maria_lindstrom21@yahoo.se så är jag tacksam eller lägg ut en länk här om du vill det.
Tack på förhand!
Maria_: våra inbjudningskort är långt ifrån klara, så jag vet inte om det är de du letar efter, men här är länken till några bilder:
groups.msn.com/okt2006/shoebox.msnw
måste kolla med er tjejer om vart ni beställt bröllopstårtan och hur mycket ni får betala. Var in på Güntherska i veckan och utan at ens veta vad för tårta jag ville ha fick jag info om att priset ligger från 40 kronor biten!! Vilket jag tycker är jättemycket, en "vanlig" tårta kostar sällan så mycket...
Här kommer en till Uppsala brud :)
20/5 Snart...
27/5 Telan
3/6 Brud i Uppsala
3/6 Jamboochjag
10/6 busgumman
10/6 annawe
17/6 Pärtan
17/6 BornToBeBride
22/7 Helena_H
22/7 Tullia
29/7 Dala82
5/8 Andlin
12/8 Sanna Panna
12/8 Krizzy
26/8 CarroK
7/10 okt2006
28/10 Agouza
11/11 Strumptjejen
Hej på er alla gamla brudar (som kanske minns vem jag är) men även ni nya!
Kan inte låta bli att gå in på Bt i bland och tjuvkika lite på vad som händer i er planering! Hehe...
Som ni kanske minns så ställer jag och min sambo in det bröllop vi skulle haft 29 juli i sommar. Det kommer ju en liten bebis istället!
Magen växer på, och allt är underbart, (förutom mornarna, med en del illamående).
Men sommaren 2007 är det jag som står brud! Läääängtar!
Ha det bra så länge! Och hoppas att planeringen går bra för er alla!
Kram!
Princess Leah!
Åhh vad roligt att höra från dig!!
Här går planeringen varm och dom flesta bitarna börjar falla på plats. Hoppas du och familjen har det bra.
Kram till er från oss..
Princess Leah:
Kul att höra ifrån dig och allt verkar bra (frånsett illamående då )!
För oss rullar planerandet av bröllopet på och samtidigt som man får klart vissa saker så kommer det nya som man inte har tänkt på. Som att man kanske ska ha servetter till tårtan och kaffet också då den inte kommer serveras samtidigt som middagen. Jag som redan hade strukit servetter från att-göra-listan...
Tänkte att jag skulle göra ett nytt försök med en BT-träff.
Har förslag på två datum nästa vecka och så tycker jag att vi tar det datumet som flest personer kan. Vi får väl helt enkelt ha fler träffar om inte alla kan samma dag. Låter det ok?
Fyll på med ert namn efter den dagen/dagarna ni kan.
tisdag 21/3 kl.18 - andlin
onsdag 22/3 kl.18 - andlin
jag är med!!
tisdag 21/3 kl.18 - andlin,Krizzy
onsdag 22/3 kl.18 - andlin,Krizzy
Typiskt - vi åker bort på torsdag och kommer hem tisdagkväll så jag kan inte alls. Suuuck.