• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • krizzy

Sanna Panna. Ja en stor på två små så har ni iallafall fåt ner 60-65 st. Undrar vad prästen säger när det är slagsmål utanför kyrkan!! Ha Ha Ha....
    Vet du viken präst som tjänstgör denna dag?

• Sanna Panna

Krizzy - har ingen aning om vilken präst det är. Hon på pastorsexpen frågade om jag önskade någon särskild. Jag svarade "gärna en kvinnlig fast det spelar inte så stor roll. Ta den som är i tjänst". Fast två av de fyra präster som tjänstgör är kvinnor så... fast som sagt, det spelar ingen större roll, gärna nån lite yngre och "roligare".

Oavsett om det blir en kvinnlig el manlig präst blir h*n nog mäkta förvånad om det skulle bli slagsmål mellan bröllopsgästerna!
    Fast nu veeeet jag ju - vi ska ju fika efteråt och om vi skyndar oss är vi klara lagom till er vigsel är slut = ni får 35 extra gäster till middag i bygdegården! Eller så får vi fika extra länge så kommer vi och dansar hos er sen.

• Sanna Panna

Krizzy, en fråga...
    (f'låt alla andra som börjar tycka den här tråden blir supertrist nu...).

Ska ni ha någon solist i kyrkan? Vi har ev. en tjej på gång men om hon inte kan står vi på bar backe... Men om ni har nån kanske de vill sjunga timmen innan också?

• BornToBeBride

Ja mé.

20/5 Snart...
    27/5 Telan
    3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 busgumman
    10/6 annawe
    17/6 Pärtan
    17/6 BornToBeBride
    22/7 Helena_H
    29/7 Dala82
    5/8 Andlin
    12/8 Sanna Panna
    12/8 Krizzy
    26/8 CarroK
    7/10 okt2006
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen

• krizzy

Sanna Panna! Vi kommer att ha Viktoria Krantz www.viktoriakrantz.se
    Skicka ett mail till henne och fråga! Hon ska ju ändå till uppsala för träning med kantor så då kan hon ju träna in era låtar oxå!! Kanske vi kan få ett bättre pris oxå. Vill du så kan vi maila varandra istället så minimerar vi risken att ta över tråden helt!!
    min adress frasfor@yahoo.se
    Kram Kristina

• Pärtan

BornToBeBride
    Å vad roligt med en till som gifter sig samma dag. Vart ska du gifta dig? och var blir festen? (om ni ska ha fest) *nyfiken*

• krizzy

Måste bara skriva av mig! Idag kom klänningarna som jag beställt från usa till tärnorna och näbbarna!! Dom var SÅÅÅ fina. Paketet fastnade INTE i tullen så 2500:- för 5 klänningar i finaste satin med mönster och ja dom var helt underbara.
    Just nu är jag så himmla glad!
    KRAMEN på er

• Sanna Panna

Krizzy - kan du inte visa en bild på det du köpt?? (el länk till sidan)

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006