Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Det skulle vara (parantes) inte smily
Krizzy-
Klänningarna var jätte söta! Hittade även klänningar som jag vill att mina tärnor ska ha. Hur lång tid tog det att få paketet? Var det svårt att välja rätt storlek? Verkligen bra pris där borta i Usa. Vet du om de har någon butik man kan gå och prova i, eller är det bara en webshop? En av mina tärnor bor i Usa nämligen och jag ska dit i sommar.
woman! Jag tror inte dom har någon affär där man kan prova! Men ring till dom och hör. Det tog ca 3veckor att få allt. Storlekstabell finns på sidan så man kan jämföra vilken storlek man ska ta.
Om du har fler frågor så fråga gärna!
Lycka till!
MVH Kristina
Var hos min frisör idag, utöver en liten uppfräschning så pratade vi bröllopsuppsättnign och jag tror att det kommer att bli så bra, uppsatt men ändå inte stramt. Åh nu längtar jag ännu mer!!
jamboochjag - vilken frisör var du till??
Min vanliga Cecilia på Hairstudio, hon är kanon!
krizzy-
Hej igen... Har lite fler frågor till dig! Såg klänningarna ut som du hade väntat dig? Uppfyllde de dina förväntningar om du jämför med bilderna på internet? Är de bra sydda (skulle det vara lätt att sy in lite om de inte skulle passa perfekt)? Hur mycket betalade du i fraktkostnad till Sverige?
Jag kommer nog på fler frågor, men då tar jag dem då.
Tack!
woman! Dom var finare i verkligheten, insydd underkjol! vilket inte framgick på sidan så det var ett stort pluss. Dom är bra sydda. Det går med all säkerhet att sy in och upp. Frakten låg på 40 dollar på order så det är ca 300:- beroende på vad dollarn har för värde.
Kristina
Jamboochjag:
Vi som har samma datum, hur stor del av era gäster har svarat på inbjudan?
Brud i Uppsala...ja vi har inte ens skickat ut inbjudningarna än alla fick en liten "save the date" hälsning i julas så vi har int ehaft någon brådska med att få ut inbjudningarna, förhoppningsvis skickar vi dem i näsa vecka. Vi har satt 3 maj som osa.