• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • Pärtan

Andlin: Ååå vad roligt. Vi ska ut idag för att titta på ringar. Det är svårt att hitta någon som passar vår förlovnoingsring. Jag ska även visa honom vart han kan hitta sina kläder. I övrigt kommer jag inte få veta vad han väljer. Vi kommer inte att se varandra innan vigseln.

• andlin

Pärtan: Lycka till med ringletandet!

• Pärtan

Tänkte lägga in en bild på vår förlovningsring så kankse jag kan få lite tips från er....
    www.guldgruvan.se/meny.asp&curPage=3

Ringen uppe till vänster. Vad tror ni? Kanske ska köpa en liknande och lägga i stenar?

• andlin

Kan tänka mig att det skulle vara snyggt med en guldring i bara en färg, vitt eller rött vilket du tycker bäst om, och ha dekorationerna som är tvärsöver ringarna och kanske sätta dit någon eller några stenar alt. bara ha tvärsöver dekorationen på ett ställe en liten bit i från varandra och ha en lite större sten emellan, kanske lite upphöjt och ha en sten . Kanske finns det en guldsmed som kan göra en sådan ring, för det lär väl inte vara lätt att hitta i affären antar jag.

• Pärtan

Hmmm det blev inget ringletande. Istället så kikade vi runt lite på herrkläder. Han hade missförstått mig Typiskt.

• dumle

Hej!
    Vad kul att hitta så många uppsala brudar :)
    Jag är också en av dom *jippi*
    Vi har 3½ månader på oss att planera allt, men allt bara krånglar :( har ngn några tips på vart man börjar?! För jag börjar känna lite panik!

• okt2006

dumle: börja med att boka kyrka och festlokal, tror det kan vara det mest kritiska om man vill gofta sig i juli!

• Pärtan

TIPS!
    Nu har det börjat trilla in lite vita vår och sommarskor på affärerna.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006