• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • CarroK

En till som ska gifta sig i år...
    Det viktigaste är bokat och ska beställa inbjudningar och kolla på klänning nu i det närmaste. Spännande...

20/5 Snart...
    27/5 Telan
    3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 annawe
    17/6 Pärtan
    22/7 Helena_H
    29/7 Dala82
    5/8 Andlin
    12/8 Krizzy
    26/8 CarroK
    7/10 okt2006
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen

• krizzy

20/5 Snart...
    27/5 Telan
    3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 annawe
    17/6 Pärtan
    22/7 Helena_H
    29/7 Dala82
    5/8 Andlin
    12/8 Sanna Panna
    12/8 Krizzy
    26/8 CarroK
    7/10 okt2006
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen
    Lägger till sanna panna som ska söla på kyrktrappan. men chi fick du för jag snodde ju din frisör och make up fixare Kramen till dig

• woman

okt2006:

Vi gifter oss i Helga Trefaldighetskyrka, och har sedan festen i Danmarks Bygdegård. Jätte vacker lokal/byggnad. Och kyrkan är också jätte vacker (tycker jag i alla fall). Den känns liten och mysig, men den har ändå 350 sittplatser. Så alla ska nog rymmas fastän det blir ett ganska stort bröllop. Ca 120 pers. Eller ja, stort med svenska mått mätt...

Jag har hittat klänning+skor+underkläder och min blivandes kläder är också klara. Bestmännens kläder är också ur världen, men inte tärnornas... Hälften av inbjudningarna är redan skickade (de ska långväga utomlands) och resten har vi material till hemma för att fixa lite senare i vår. Så det känns skönt att ha lite saker klara redan!

Hur går det för er?

• busgumman

Hihi en till här

20/5 Snart...
    27/5 Telan
    3/6 Brud i Uppsala
    3/6 Jamboochjag
    10/6 busgumman
    10/6 annawe
    17/6 Pärtan
    22/7 Helena_H
    29/7 Dala82
    5/8 Andlin
    12/8 Sanna Panna
    12/8 Krizzy
    26/8 CarroK
    7/10 okt2006
    28/10 Agouza
    11/11 Strumptjejen

• helena_h

busgumman! Jag har undrat vart du har hållit hus! Det var länge sedan jag såg nmåt skrivet av dig! Hur går det med planeringen?

• andlin

Telan: Tiaran var jätte snygg!

• Telan

andlin: Tackar! Jag har gjort ytterligare ett alternativ med bara pärlor i creme och vinrött, men det lutar nog åt den första tiaran ändå.

Kul med så många Uppsalabrudar, listan börjar bli riktigt lång.

• Sanna Panna

Krizzy - just ja, det där med frisören... hade jag glömt!! Nu har jag i och för sig fått tid hos en annan men får betala mer... skickar en faktura på mellanskillnaden till dig *hehe*!!

Låååååångsam seeeeeeeeeeengångare på kyrktrappan. Släkt och vänner ska instrueras om att stå där riiiiiiktigt länge!!

• krizzy

Sanna Panna! Hmmmmmm
    Jag ska nog hitta på något som får dig därifrån!! Ha Ha Mina gäster mot dina! Jag har 100 gäster!!!
    Kan bli kul det här
    Kram på dig

• Sanna Panna

Krizzy - okej, jag ger mig, vi har bara 30-35 så ni är tre gånger så många... fast akta dig, vi har många tungviktare i släkten! ;-D

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006