Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Jag kan tyvärr inte komma. Hoppas att ni får trevligt ändå.
och jag har också fått förhinder.. vi kanske ska boka om?
Det kanske är lika bra att boka om. Vad finns det för förslag?
tisdag 21/2 helena_h, pärtan, krizzy, andlin
onsdag 22/2 pärtan, krizzy, andlin
lördag 4/3 helena_h, krizzy, andlin
tisdag 7/3 pärtan, krizzy, andlin
måndag 13/3, krizzy, andlin
lördag 18/3 helena_h, krizzy, andlin
Enligt mina förslag tidigare. Eller ska vi ta ytterligare datum? Hur har ni det de andra dagarna den här veckan? Jag kan nog alla dagar utom lördag om det inte blir träff på förmiddagen. Nästa vecka kan jag måndag, torsdag, fredag och lördag.
Jag har sportlov den här veckan så jag kan när som helst på dagarna.
Helgerna vill jag helst inte boka upp något mer då jag har annat redan in bokade, vill ju hinna träffa min blivande man oxå.
Vad tråkigt att det ej blev något!! Men som skrivet ovan så kan jag dom andra datumen oxå!!
Ha det gott så länge!
Kram Kristina
Hur kan ni på torsdag och fredag då? Vore ju kul om vi kunde hitta en dag som vi alla kan och idag var ju från början den enda dagen av de föreslagna. Hur har ni det på torsdag eller fredag, samma tid och samma plats?
Ja det var tråkigt att det inte blev något. Jag kan på torsdag...
Jag kan tyvärr inte på hela veckan, vi åker bort över helgen och åker redan på torsdag eftermiddag.
I går hämtatade jag min ring från guldsmeden! Det kommer bli svårt att inte springa och kolla på den stup i kvarten
Dessutom så bokade min tärna sminkning åt mig i går. Hon kommer hem till min syster som ju ska göra håret på mig så där sparade vi lite restid i schemat som verkar bli rätt tight.