Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Jag föreslår att vi har BT-träff tisdag 21/2 på cafe linné hörnan då det verkar vara det datumet som flest kan. Vilken tid? 18:00? När stänger dom förresten?
jag tror inte dom stänger för än tidigast kl 21.00 så 18.00 låter bra! jag röstar också på 21/2
Det tycker jag låter bra. Men måste fråga vilken linné det är? Finns det inte två Café Linné. Har inte så bra koll på fik.
Undrar oxå vart cafe linne ligger. Man har noll koll på alla dessa cafeer.
Här kommer en röst från mig oxå.
21/2 låter kanon
jo, det finns två cafe linne, men det var cafe linne hörnan jag menade. de ligger ju precis bredvid varandra, och om man står med ansiktet mot dom är hörnan det cafe som ligger till vänster, åt centrum till.
för er som inte alls vet var caféet ligger, så är det på svartbäcksgatan, fortsättningen på gågatan, norr ut, åt polishushållet. Hugo (cafe)Carl frisör, några cykelbutiker ligger däråt. Förstår ni? Eller behöver ni en bättre förklaring?
Då syns vi på tisdag då! Ska bli kul att träffas!
Hur känner vi igen varandra??
Det ska verkligen bli kul att få ett ansikte på dom man har pratat med via BT.
Vi ses på tisdag kl 18:00
Kram Kristina
Krizzy jag har oxå funderat på det. Kanske ska träffas utanför om det inte är för kallt.
När jag var på BT-träff i Eskilstuna hade den andra tjejen skrivit BT på ett A4papper som hon höll i. Kanske kan vi ha med oss varsin sådan och så träffas vi utanför. Var just inne på SMHIs hemsida och de säger att det ska vara 0 grader på em och -5 på natten tror jag det var, så det borde gå att stå ute och vänta.
Jag måste tyvärr flagga för att jag ev. inte kan komma.
Min tärna ska vara i Uppsala på eftermiddagen (hon bor en bit härifrån) så det skulle vara kul och träffa henne.