• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • linslusen

carro18 :

Hej hej :)
    Jag e 68 runt, e ganska liten upptill, Jag kan säga att mina e stora, riktigt stora, jag gillar det o det var det jag ville ha.
    MÅnga säger att implantaten krymper när dom väl e inne, med det e inte sant, det är bara svullnaden som lägger sig det sa min läkare iallfall.
    Jag vet inte, det låter ganska mycket med 440 för dig,

• linslusen

carro18 :

hm..blev fel där.. men om du vill ha stora så ska du självklart satsa på det.
    Jag var på 6måns kontroll idag o allt såg superb ut :)

Ha det bra :)

• linslusen

Jojjsan :

Hej hej :)
    Mina bröst år kanon, jag var på 6måns kontroll idag o han tappade hakan hehe.. han sa att dom var perfekta, han klämde o sa att "jag är jättenöjd med dom" o det var kul o höra eftersom jag e lika nöjd.
    Älskar dom!!

hur är det med dina boobisar?

Ha det bra :)

• anni_81

någon som har bh storlek 80 a eller 75 a, som har opererat till en c eller d kupa? I sådana fall, hur mycket ml lade ni in?

• Delighted

Sara23

Hej! (jag har bytt namn från Divinita till Delighted)

Jo, faktsikt, du har rätt. Blev också rekomenderad Avni, och jag kollade också upp honom! :) Jomen, det känns bra, ska nog ändå försöka fjäska till mig en träff med mr.doktor innan op :) får se om det går! :)

jag ska inte operera mig förrän i mars/april. Ska sticka i väg utomlands först! Så jag har vart på konsultation nu, ska även boka tid, så jag har det! När sker din op? Skulle vara jätte kul att hålla kontakten, så jag vet hur det går för dig! :) Nu när vi ska ha samma läkare å allt :)

ha det så bra! kram :)

• Delighted

Sara23

Just det, jo, jag har en fråga, ska iof ringa KKAB i morgon, men om du vet ngt om det så får du gärna svara! jag undrar om du vet if KKAB erbjuder någon försäkring om det skulle ske en kapselbildning, om de står för ev operation då?! Eller annan försäkring?
    För det går väl inte på hem-försäkringen?

Gud, klumpig man är som inte frågar sånna viktiga saker, men allt gick så fort! :)

Är det någon annan som vet om det finns några speciella försäkringar, eller om det är från klinik till klinik?

Kramar

• algit

Carro18:
    Jag har opererat mej på Citadell hos Cosmo .Ja hade innan 75 B la in 350 runda gelehallon nu har jag 75 E.
    Så vill du ha C cupa låter det nog mycket med 460.
    Men det har ju med så mycket annat att göra, hur bred bröstkorg man har tex o hur lång man är.
    Fast han borde väl veta ungefär läkaren.

• algit

Hej linslusen:
    Kul att dina bröst blev så bra !!!!
    Visst känns det bra ,min läkare reagerade som din när jag var på koll.
    Det kändes sååååå bra man blir hellycklig

• algit

Lara 23:
    Jag kan ligga på magen utan problem i sängen ,fast jag sover aldrig på magen.
    Lägger jag mej på golvet känns det skumt då känner jag att det finns nåt därinne.
    Min ena bröstvårta var extra känslig innan men det har försvunnit nu (6 mån sen op.)
    Operera igen? Ingen aning .Blev du inte nöjd med storleken?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)