• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Rat

Hej alla!

Jag funderar mycket på om jag ska ta koksalt eller gelehallon. Just i dag är jag inne mer på koksalt och skulle vilja höra från er som har det. Om ni är nöjda eller ångrar att ni inte tog ett annat implantat. Blåsippa verkar ju nöjd men ni andra???? Jag är orolig att det inte passar om man är en tunn person med små utammase bröst. Nån som vet?
    MYCKET tacksam för svar

• EnYsterSyster

Delighted

Trekantsbikini har jag inte haft på femton år..... .....här är det rejäla doningar med bygel som gäller !

• EnYsterSyster

Rat

Jag är också tunn med utammade bröst.... och jag är idag inne på anatomiska gelehallon ! Nu blir vi ännu mer förvirrade båda två....

• Rat

EnYstersyster

Har läst att du också vill ha så naturliga som möjligt. inga jättestora utan lite mer utfyllnad bara..
    Tycker det är så himla svårt att bestämma mig. Har funderat på detta i flera år men är jätterädd för risker eller att jag ska bli missnöjd. Hade t.o.m en tid bokad för operation på Akademikliniken som jag avbokade för några mån.sen. Snacka om velig!!Men jag vill vara helt säker innan helt enkelt..
    Följer denna tråd flitigt

• Just-me

EnYsterSyster, Tez82, Cickan

Tack för stödet. Ni är jätte gulliga!

Jag testade ristestet nu.. det är ju jätte svårt! Jag testade först 3,5 dl och jag såg ut som Dolly Parton haha. Gick ner till 2-2½ dl.. det såg bäst ut till min kropp. Men det känns som om det där testet inte funkar.. riset blir ju helt knöligt i bh:n och lägger sig inte så bra. Men kul va det iaf :)

Kram

• MariahPiraya

ALLA:

SOOOOOOOO SORRY! Var inte alls meningen att verka näsvis med länken till aftonbladet var bara det att jag själv funderat på ingrepp men fick mig en tankeställare men jag förstår helt klart dom som gör det och inte har så stora bröst innan. Själv var jag inne på att anamma jätte bröst trenden. Hm är ni med då?

EnYsterSyster

Tack gumman för att du försvara mig. Du förstod vad jag menade och att jag inte alls ville vara näsvis. Men jag förstår att det kan ha missförståtts.
    Vet ju redan nu att jag själv kommer att göra en operation när jag fått bebis eller när dom tappat formen helt men inte innan som jag var inne på.
    Behöver inte klotrunda bröst längre

• MariahPiraya

EnYsterSyster

Min kupstorlek är inte hemlig så det är helt okej gumman

• loppalina

EnYsterSyster!

Jag är ganska tunn i kroppen och la in 380 cc silikon. Jag var totalt platt innan op men nu fyller jag en 70 dd/e kupa :) Jag är 163 o väger ca 53 kg.

Jag vill inte påstå att man kan se om jag har äkta eller inte men man kan inte se några skarvar iaf. Och jag har inga bollar till bröst heller :D

• Kiaaa

76an
    Hur lång vänte tid hade du från att du var på konsultation till att du opererade dig?

Mvh
    Kia

• anni_83

hej vaxad å enystersyster
    Nej,det var ju det som gjorde mig så förbannad. Hon sa inte till mig att dom skulle bli mindre. ska lägga in 450 cc totalt. hade jag lagt in 350 istället för 250 från början,så hade jag nog aldrig velat göra om dom. Har gått till en annan läkare nu och han sa att det är lika bra jag tar rätt så mycket så jag verkligen blir nöjd den här gången.Och inte känner samma sak igen.

annars är det ett jätte bra ställe.

Får betala 28000 den här gången.ska även byta implanat. från koksalt till gele.
    många tycker jag e dum i huvudet som ska göra om dom.Min kille är totalt emot,men jag mår jätte dåligt över dom.sen är det väl tyvärr så att mycket vill ha mera......

kram på er alla

• vaxad

Hej anni_83
    Var gjorde du dom 1:a gången och var ska du göra om dem någonstans? (du kanske har skrivit det förrut, men isåfall har jag glömt)
    Kramizar

• vaxad

glömde fråga vad du har för storlek nu och vad du hade innan operationen.

• linslusen

hally :
    Hejsan!
    Jag har blivit opererad av Charles på victoriakliniken.
    Tror ja har mailat dig förut?
    Om du har frågor så är d bara o fråga på :)
    Ha en bra kväll!

• anni_83

Jag gjorde dom på plastikkirurggruppen första gången,ska göra dom på samma ställe den här gången oxå bara en annan läkare.Jag hade bröst innan har bara alltid velat operera om mig. Tycker det e fruktansvärt snyggt.Vet att det är många här som är totalt platta å säkert tycker jag skulle vara nöjd med mina b kupor som dom var innan,men det spelade liksom ingen roll. jag ville verkligen operera mig oavsett vad. Har c kupa nu,tror jag. Hoppas ingen tar illa upp eller tycker jag är blåst,för så är det inte. kramar

• Kiaaa

anni_83
    Vilka läkare har du haft och ska ha på plastikkirurggruppen?

Mvh
    Kia

• anni_83

Jag hade Birgit Stark första gången och ska ha Lennart Blomqvist nu. Han har infomerat mig jätte bra. Har varit hos honom 3 ggr före operationen som äger rum den 8 november.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)