• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Lisa22e

algit

Jag har mindre än 70 cm runt om.
    Så jag brukar lämna in mina bh:ar så dem syr in dem så det blir mindre runt om.
    Har fått lära mig att när man köper en ny bh så är det för liten omkrets om man måste använda innersta spännet. Eftersom bh:ar alltid töjer ut sig så ska man ha såna bh:storlekar som man kan använda de yttre spännena på.

Så jag antar att de smala tjejerna som har jättestora gör samma sak som jag, syr in dem alltså.

• algit

Lisa22:
    Jag tänkte det när jag skrivit mitt inlägg.
    Jag är inte mager ,trådsmal eller så.
    Jag har 36 i käder.
    Och jag har 70 då helst i bh.
    Men har aldrig sett 65 tex,det finns ju många tjejer som är mycket smalare än jag .
    Så du måste alltid sy in dina bh? Finns inte 65?
    Ja så har jag också fått lära mej ,att är bh:n i rätt storlek så ska den sitta bra om man använder yttersta spännet för att sen när den töjer sig kunna spänna in den.

Vad tror du att du har för storlek nu efter op?

• Just-me

Algit

65 finns :) Kommer ihåg att jag fick ha det i början av tonåren hehehe.

• algit

JustMe:
    Fy så gräsligt och homom ska de ha i tv ,han har varit med innan i tv handlade om en kille som gjort längre snopp.
    Han verkar tycka om att vara i tv.
    Jag bor ju i Malmö och har i många år hört dåligt om honom.
    Så stor varning för homom.
    Jag tror att han är billigare än andra farligt, för det kostar ju och det är ju inte alla förunnat att ha mycket pengar att spendera.

• 76an

Behöver råd av er....
    Jag opererade mig i onsdags å nu funderar jag på vad jag ska ha för bh. På kliniken sa dom en bh utan bygel, var på stan å kollade idag men hittade inge bra. Eller ska man ha en sport bh???? Vissa använder sport bh å vissa inte, vad använder ni???? Just nu har jag inget.

• EnYsterSyster

Delighted

Ja, jag finns kvar här men ska inte "hänga" här lika ofta. Har blivit lite fixerad och blir mer och mer osäker ju mer jag söker info och andras erfarenheter.

Blir mer och mer orolig över komplikationer. Konstigt eftersom jag gjort en operation och är SÅÅÅÅ nöjd och glad över resultatet.

Visst är det möjligt att du ångrar dej om 10 år. Men om du inte gör det här kommer du ångra dej för det (och det är ju HELT säkert att du kommer ångra eftersom du verkligen vill operera dej). Jag känner likadant.

• EnYsterSyster

Delighted

Jag ringde sköterskan härom dan förresten och hon sa "Ja, 245 är VERKLIGEN inte stort". Risken att det blir för stort är nog verkligen minimal.

• EnYsterSyster

Var bara tvungen att sno åt mej inlägg nr 1 700 på tråden......

Svar på tråden Bröstförstoring (2)