• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Just-me

ceciliaj

Jag ringde och frågade angående p-piller.. dom på citadell sa att det var ingen fara om du åt dom under tiden :)

• Just-me

Nils

Du kan gå in på olika klinikers hemsidor och läsa vilka implantat just dom använder. Där står det även pris.
    Japp du blir sövd under narkos :)

Du kan även läsa mer på www.qvinna.info. Där hittar du allt möjligt som kan va bra att veta!

Lycka till!

• ceciliaj

Just-me:
    Tack! Det känns ju bra. Får ringa och höra med min klinik också så jag vet säkert.

Nu är det precis fyra veckor kvar till min operation. Längtar så mycket men jag kommer vara så nervös dagarna innan. Vill bara få det överstökat nu

• Just-me

ceciliaj

Va kul :) Vart ska du göra din op?

• Sess

Hej tjejer!

Ville bara skriva nu och berätta att allt har gått bra, men jag har haft väldigt ont och har det fortfarande... Fast det ser ut som att brösten kommer att bli superbra, när svullnaden har lagt sig och så. Så det är värt det! Har även mått illa tyvärr och inte fått behålla någon mat men det berodde på de smärtstillande tabletterna så jag har bytt sort nu. Klarar mig inte utan smärtstillande ännu. Börjar få ont i ryggen också för att man får nästan sitta och sova, hamnar man för långt ner med överkroppen är det otroligt smärtsamt att resa sig igen.

De var jättebra på kliniken och jag ska på återbesök på måndag, då tas bandaget bort och jag ska börja använda sportBH istället. Hoppas jag mår tillräckligt bra snart för att åka och prova ut en!

Tack för alla lyckönskningar & grattis Delighted till körkortet! :)

Kramar

• ceciliaj

Just-me:
    Jag ska göra den på Carlanderska i Göteborg. Har du opererat dig redan eller ska du? Det är så skönt att kunna prata med andra som också har eller ska operera sig. Annars vore jag nog livrädd nu

• Lisa22e

algit

Jag har för mig att det finns 65. Men det är inte så lätt att hitta.
    Så därför brukar jag köpa 70 och sy in.

Efter op har jag C i kup storlek i vissa fall D.

• Just-me

ceciliaj

ok :) nej jag har inte gjort någon op. Men jag funderar på det. Jag vill men jag är rädd för riskerna...

• Delighted

Sess,

Gud vad skönt att höra att allt gick bra! Har tänkt på dig och hållt tummarna! :) Tack.. ;) Nu har jag bara operationen kvar, sedan har jag inga direkta STORA planer kvar! :)

Berätta hur du mår, och uppdatera, är jätte nyfiken! :)

"krya" på dig! Kramar!

• Delighted

Nils,

Haha, mina "70a" glappar också, VÄLDIGT mkt... =)

Qvinna.info är en toppen sida som verkligen ger bra info! När du kollar på för och efter bilder, är det viktigt att du letar efter någon som liknar dig, som du ser ut nu, inte bara efter ett par snygga bröst! Då är det lättare att de vad du "passar" i.. Sedan kan du även göra ris testet, om du är osäker på strl..

Men strl och sådant, talar du och din kirurg om, när du går på din konsultation.

Så.. Surfa omkring och kolla in klinikernas hemsidor! och läs i det här forumuet, där många frågor och svar tas upp! Lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)