• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

algit:
    Har funderat på att ta en tur över till Köpenhamn oxå. Hur är priserna där?

Hoppas verkligen att alla hittar hit nu när den gamla tråden är stängd.

Kram på er alla!!

• Jojjsan

meh varför gör dom så? dåligt juu..

Pernilla 25:
    vill bara säga grattis i förskott, eller hur man nu säger, till bröllopet!!!!
    vad kul!!

• Jojjsan

lite ororlig..har jätte ont i mina ärr idag ..vet inte men det kanske e så att bh:n trycker där.. det e obehagligt iaf!

• loppalina

Jojjsan!

Hur länge sedan var det du opererade dig? Mina är kliade efter ett tag o då smörjde jag in med fet salva:) Skulle rekomendera helosan eftersom den är antiseptisk ;)

• Pernilla 25

Jojjsan:
    Tack så hemskt mycket.

Hoppas att du inte har lika ont längre, man blir orolig när det känns annorlunda. Hoppas att det ordnar sig till det bästa.
    Kram!

• mjuka bröst

neeeeej, vad hände, var är all min info??????

• Benetton

Kul att vi är samlade allihopa igen!

Pernilla 25
    Jag skulle oxå vilja önska dig lycka till på ditt bröllop och all lycka i framtiden.
    Kommer du att ha en armlös klänning nu? Hur som helst hoppas jag att den sitter på dig perfekt den dagen.
    Eftersom du har ärren i armhålan och du opererade nyligen, har du berättat, kommer det att synas något undrar jag? Jag sa till dig att jag skulle oxå vilja göra op via armhålan men jag är rädd att det till nästa sommaren inte bleknar så att jag slipper gömma det och våga ha ärmlösa kläningar och toppar på mig. Vad tycker du?

• mysan99

är det någon som vet skillnaden med att lägga implantatet under eller över bröstmusklen?

• Jengirl

mysan99

Jag har lagt framför brsötmuskeln (inte mitt val dock). När man lägger bakom bröstmuskeln så påverkar man ju inget i själva bröstet så att säga, mjölk körtlar osv får vara i fred. Dom säger också att det är mindre risk för kapsell bildning om man lägger bakom bröstmuskeln, men det är ju inget dom är 100 på... I det stora hela så är jag nöjd med mina framför bröstmuskeln.

• blomman27

Hej allihopa!

Ni som har ert ärr under bröstet, när började ni använda bh med bygel?
    Tacksam för svar!
    Ha en skön dag!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)