• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jengirl

pinkie

Jo det där med småbarnslivet kommer man ihåg.. aldrig sitta stilla

Undervikt har jag inte hört något om. Men om man däremot är överviktig, så har jag hört att man måste banta innan ev operation..

• Jojjsan

jengirl
    e du fortfarande röd runt ärret?
    det har nog blivit så av tejpen..jag skulle nog låta huden vila lite från den
    ett tag isf

pinkie
    Jag tror inte att det skulle vara nåt problem o göra en bröstförstoring bara för att man e lite för smal!
    så du behöver nog inte oroa dig för det!
    o lite större bröst gör ju så man ser lite "tjockare" ut också så..
    så det blir nog bra ska du se!

• Jengirl

Jojjsan

Jag var utan tejpen ett par dar, men jag vågar inte mer så nu sitter den där igen . JA du har så RÄTT! man ser tjockare ut med större bröst . jag har nu ett par veckors tid tyckt att jag gått upp så i vikt.. Men kläderna har ju suttit som vanligt.. Känt mig uppblåst på nå sätt.. Men jag har inte gått upp ett gram i vikt, utan det är nog bara brösten som gör att man känner sig lite större..

• Jengirl

En fråga

Hur många av er här är inne på familjeliv och surrar?

Jag finns där, dock under ett annat nick

• Pernilla 25

Jojjsan:
    På tisdag är det 6 veckor sedan jag op, tiden har bara flygit iväg känns det som.
    Ja, jag är 25 år.
    Hoppas du får jättetrevligt på din semester, kul att träffa vänner man inte sett på länge.
    Ha det bra så länge, Kram!!

• mysan99

Jengirl
    jag är där också.

• pinkie

skönt att höra att vikten inte spelar roll. så nu kan jag släppa det.

Hur länge har ni fått vänta till operation efter konsultationen?

• Jojjsan

Jengirl
    haha eller hur? men det e d värt!!!

pernilla 25
    ja jag vet..tycker oxå tiden går så fort!!
    känns som igår man höll på o planera inför operationen typ
    Tack så mycket! mm ska verkligen bli kul!

pinkie
    jag bokade min konsultation i april typ o fick komma i maj..men jag ringde upp dom ganska fort efter o preliminär bokade en operationstid på en gång! i juni, o det var tur att jag gjorde det för dagen ja opererades var sista dagen dom hade operationer sen stängde dom igen inför sommaren.
    visst var d du som också var från uppsala???
    eller e jag helt ute o cyklar?
    iaf i så fall kan jag varmt rekomendera läkarhuset!! dom e såå bra där!! o du anar inte vad nöjd jag e med resultatet! fick PRECIS som jag ville ha
    lycka till med allt!

• pinkie

Jojjsan

javisst jag är oxå från uppsala. Jag hade bestämt mig för läkarhuset, men sen min svärmor la sig i vet jag varken ut eller in. Hon bokade till för konsultation åt mig på plastikkiruggruppen i stockholm i aug utan min vetskap. Hon sa det häromdan, jag blev lite ställd eftersom jag inte hade bett om hjälp. Jag ville bara säga det så att hon skulle veta om det. Det är ju inget som går att dölja precis.

Så jag ska väl dit o kolla läget men det hade varit skönare o gjort det nära där man bor.
    Är lite avis på att du har ditt gjort. Du kan luta dig tillbaka o se framåt. Medans man själv inte ens har kommit till steg 1 än. Men jag tycker det ska bli sååååååå spännande!!

Det är så skönt att man kan ventilera o få svar på frågor som man kanske inte skulle ha tänkt på annars.

stor kram till er alla!

• Swing

Pinkie: Jag tycker du ska gå på konsultation på båda ställena innan du bestämmer dig! Sen får svärmor respektera ditt val.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)