• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

Jojjsan:
    Hur känns det idag? hoppas att det är bättre.

Det stämmer, 27: aug. är det dags.
    Har dock inte berättat för min far än. Har träffat honom ett antal gånger sedan op fast han har inte märkt ngt, kan bero på kläderna jag haft på mig. Med kläder är det trots allt inte jättestor skillnad om man jämför mot innan med inläggen.
    Ska dock berätta för honom innan bröllopet.
    Hur är allt med dig annars?

Benetton:
    Du var väl från Malmö?
    Om du vill kan vi kanske träffas så kan du ställa de frågor du har och se hur ett resultat från Carl ser ut!?!

KRAM PÅ ER ALLA!!!

• Jengirl

Jojjsan

Det är ingen som har sagt att det är bättre att lägga framför.. Utan att det är just ens egna förutsättningar som avgör, i ditt fall var det bäst bakom, och i mitt framför.

Hoppas din smärta går över snart, det är jobbigt att gå omkring och ha ont. Men det är ju som algit sa ett ganska stort ingrepp, och en bröstoperation tar egentligen flera månader innan det är klart!

• mysan99

Nu är det bästämt. Jag ska opereras den 8 september!! Har redan fjärilar i magen.

• mysan99

ser att jag har stavat lite fel, men jag har ju fjärilar i min mage!!!!!!

• Jojjsan

hejhej

algit:
    Ok vad bra..då vet jag..ska testa lite försiktigt! Tack så mkt!

Jengirl:
    mm jag vet..men det e ju inte så att det gör ont jämnt utan det e mer ömt men ibland blir det mer smärta..kommer o går liksom. Det e sant..man måste ha lite tålamod..men man blir lite orolig..fast det e jag dock inte längre pga era svar

Pernilla 25:
    Jo idag känns det bra! knappt haft ont på hela dan! men igår hade jag det..så som sagt det kommer o går.
    Hur mår dina bröst då? (hahah skum fråga egentligen) men du har inte ont längre eller?
    haha ok..så han märkte ingenting?
    lite typiskt pappor
    aah då e det bara en månad kvar snart då! spännande! hehe bestämt bröllops resa än då?
    Jo allt e bra med mig annars! Bokade resa till Spanien igår så jag e glad!
    Själv då? planerar bröllopet för fullt förstår jag?

• Jojjsan

mysan99:

guuud vad kul!!! Måste kännas spännande nu..ett steg närmare liksom!

• mysan99

Jojjsan
    Det är mycket spännande, men vill gärna göra det nu!!

• Pernilla 25

Jojjsan:
    Mina bröst mår bara bra, har inte alls ont, känner mig som vanligt igen.
    Vi har inte tänkt åka på ngn resa nu, mest pga att jag börjar ett nytt jobb den 8:e aug. Vi önskar oss presentkort på ticket i present så en resa lär det ju bli framöver, vet bara inte riktigt när.
    Mycket av min tid nu går åt till bröllopsplaneringen, men nu börjar dock det mesta falla på plats.

Skönt att du känner dig bättre.
    Så mysigt, en resa till Spanien, hoppas du får en trevlig och underbar vistelse där. När ska du åka?

• Pernilla 25

mysan99:
    Grattis!!
    Nu är du ett steg närmare, spännande.
    Förstår att du vill göra det nu.

• Benetton

Pernilla25
    Det vore ju jätte trevligt att träffa och få prata med dig om allting kring op. Jag bor i Malmö så vi kan träffas väl här i stan någonstans. Under helgen är jag upptagen med annat men vad säger du om nästa vecka någon gång på eftermiddag?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)