• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • pinkie

Jojjsan:

Svärmor tycker hon har mer erfarenhet o att jag borde kolla upp det hon har på hjärtat. Men visst, går det för långt så säger jag ifrån.

Jag vill nog ha anatomiska som jag känner nu, men jag förstår inte hur man kommer fram till vad man vill ha o hur stora de ska vara. Man vet på ett ugefärligt hur man kan tänka sig att ha, men att det blir så på slutet blir ju intressant.

Kändes din smärta efteråt så mycket att du kände för en sekund att du ångrat dej?
    eller står man ut?

kram!

• pinkie

lite felstavningar som vanligt....

• Towe

Jojjsan
    Ska på min första konsultation nästa torsdag =) sen ska jag på en annan i september.
    Skönt att allt är som det ska med dig! Är bra avis =) (på att du redan opererat dig alltså)

När ska du åka till spanien? (avis på det också) =)

kram

• tigertjejen

Hej Algit!

Jag ska bli opererad av Dr Johan Nordquist. Jag har hört bra om honom så jag hoppas och tror att det stämmer. Han var supertrevlig och jag kände mig avslappnad och att jag litade på honom. Har inte träffat Cosmo. Är du nöjd med ditt resultat?

Hej så länge!

• tigertjejen

oj glömde.....

Kickan F!
    Visst är det svårt med storleken, men jag tror att jag ska ha 600, har ju ändå alltid önskat mig stora bröst. Skönt att du skriver att du kunde tagit 600 för ibland känns det som att alla tappar hakan när jag säger den siffran. : ) Jag har b kupa nu. är 172 cm lång, så det ska nog bli prop. Ja, jag ska nog tjata lite, hihi....vill nog ha mellanprofil eller hög...ska ringa honom när det närmar sig och "beställa" vad jag vill ha.
    Jag har en drömbild, det lustiga är att den är från en annan klinik, före och efterbild...undrar om det är taskigt...jaja...de har ju inga bilder på sin hemida så vad ska man göra.

• KickanF

Tigertjejen:
    Jag opererades av Johan Nordqvist och jag är jättenöjd. Det var han som rådde mig att ta 550 annars hade jag nog tagit mindre. Tur att jag följde hans råd. Kände precis du först, om jag verkligen skulle ta så mkt, de flesta tar ju runt 350. Men jag ville också ha lite större bröst, dock inga Pamela A-bomber och det blev det inte heller. Då hade jag nog fått klämma till med en 800 minst.

• algit

Hej tigertjejen o kickan:
    Det låter ruskigt stort men tydligen blir det så olika.
    Jag la in 350 har nu 75 e innan b eller snudd på c.
    Men ändå ,hade jag lagt in 600 då hade ju jag blivit pamela.
    Tyckte du skrev kickan att du oxå hade 75.
    Jag har nog egentligen 70 men det finns inga 70 f.
    Så hur kan det bli så olika?
    Jo tigertjejen jag är jättenöjd. De är precis som jag ville stora men inte för stora o tycker jag supersnygga i formen

• KickanF

Algit:
    Jo, jag har 75 D nu (kan även ha vissa C). Före op. hade jag 75 A. Läste någonstans här för några hundra inlägg sen att en storlek upp är 180 cc. Jag fick 3 strl. större (180 X 3=540). Stämde alltså på mig då jag la in 550 cc och knappt hade nåt kvar i mig själv efter amningen, bara två tommar påsar.

• mysan99

Till alla er som har opererat er snälla hjälp mig! Jag vänta på op som sker den 8 sept. nu börjar jag tveka om storlek har testa 350 och tycker det är ok, men har nu gått med det hemma ett tag och min man tycker att jag ska ta lite större vad tycker ni??????!!! Jag är rädd att det ska se för stort ut jag är 161 cm lång och väger 57 kg.( min läkare rek. minst 350)

• Jojjsan

mysan99

jag har 350! och jag är bra mycket längre än dig..närmare 180! o min läkare rekomenderade 310 från början..men bestämde mig för 350 iaf tillslut..o jag var också rädd att det skulle se stort ut men enligt sköterskan kunde ja ta 350 pga ja e så pass lång men om jag hade varit kortare så kunde d se stort ut sa hon..
    Men det där e ju så pass olika! det behöver ju inte stämma in på dig! vad har du för storlek nu?
    ta det du själv tycker känns bra..o inte d din man tycker..d e ju du som ska dras med brösten sen
    lycka till!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)