algit..
nej, jag tänker inte sprida ut det (inte mer än jag gjort här, hehe), men vill ändå berätta för min mamma för vi står varann så nära. sen så VILL jag ha hennes stöd...
pojkvännen har börjat acceptera det, det måste han förr eller senare. sen är jag helt säker på att han kommer tycka det är snyggt sen:)
det de flesta inte fattar är att det är nåt man vill göra BARA för sin egen skull.
visst, jag medger att medias bild av den kvinnliga kroppen och vad som anses sexigt påverkat ens egna uppfattning lite, men inte f-n lägger man sig under kniven för någon annans skull. inte jag i alla fall. det här är något jag tänkt på länge länge, har ju tom sparat ihop pengarna...
för mig handlar det om att jag vill bli mer proportionerlig, kläderna (speciellt underkläder och bikinitoppar;) kommer sitta bättre och det gör att jag kommer känna mig mer kvinnlig och därmed får ett bättre sjävförtroende. vill inte ha några pamela bomber, definitivt inte, iju!
sen så har ni märkt att de som är mest emot bröstförstoringar antingen har stora bröst själva, eller så önskar de innerst inne att de oxå hade modet att göra det..??
kan tjata hur länge som helst om det här ju;)