• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Persian princess:
    De är så många sidor att kolla i har inte hunnit mer idag ska se imorgon.
    Fast loppalina brukar dyka upp här iband.

• Towe

Hej alla tjejer!
    Hoppas allt är bra med er! =)
    Nu på torsdag ska jag på min första konsultation *whiiiii* Har ni några tips på frågor man bör ställa? Har visserligen tusen själv, men tänkte om ni hade några man inte ska glömma?? =)

Ha det så bra
    Kram Towe

• persian princess

tack algit! jo,loppalina känner jag nog igen...

var & när gjorde du själv din operation? och är du nöjd? det jag är mest orolig just nu är sjävklart riskerna, och då särskilt långtidsriskerna.
    meeen, det löser sig nog:)

Towe: hej, och grattis till det första steget till dina nya boobs;)
    hoppas det går bra! du har säkert tänkt på det själv, men glöm inte att fråga om hur man kan göra regelbundna kontroller av sina implantat (själv hemmma).
    vilken klinik ska du till?
    jag e själv in the process of att välja klinik just nu, det viktigaste tycker jag...buhu...

kramisar:)

• algit

Persian princesss:
    Jag opererade mig på Citadell kliniken i Landskrona för drygt 4 mån sedan.
    Jag är jätte jätte nöjd , det blev verkligen bra.
    Långtidsrisker? Ja, vad vet man? Jag tänker inte på det man kan ju inte gå och tex. oroa sig för att man kanske får cancer.

Towe:Frågor är bra att ha ,skriv ner dem för du komer garanterat vara så nervös och det är så mycket information så du glömmer hälften.
    En sak att när ni pratar om storleken så gör det länge ,mycket o noga.För det är det du kommer att fundera på sedan .Att tog jag rätt storlek???????
    Så om du provar olika storlekar(de flesta får ju prova inplantat i en större bh) gör det länge försök att inte stressa med det.
    Ett tips ha på dej en ganska tajt tröja.
    så du ser bra hur det ser ut.
    Lycka till!!!
    Var ska du opereras?

• algit

Hej igen persia princess!
    den andra tjejen sharkie har op. på Art clinic.
    De är nöjda bäge två som de skrivit.
    Men man måsta gå på sin egen känsla om stället o speciellt om läkaren.
    Men det känner man när man kommer dit om man känner förtroende för läkaren.

• tigertjejen

Persian P

Jag har inte heller opererat mig än, 26 september är det dags. Det är himla nervöst faktiskt. Har du hittat nån klinik du tycker verkar bra? Hoppas det!

Jag har tänkt på det här jättelänge men på nåt sätt har det inte känts möjligt förrän nu, är 25 år och jag tror att jag aldrig skulle gjort det här för ett par år sedan, det var för stort då. men nu är jag helglad åt mitt beslut. Nervositeten stiger dock ju närmre jag kommer datumet. Dagen innan vill jag inte ens tänka på, hihi...

• Jojjsan

Hej tjejer!!
    hoppas allt e bra med alla!

Vad spännande ni som håller på o planerar inför operationen!! Allt kommer säkert gå prima! förstår att ni e nervösa..själv var jag ett nerv vrak innan! Men nu i efterhand så var det egentligen inget att vara nervös för! skulle lätt kunna göra om det faktiskt (men smärtan skulle jag gärna slippa) det e bara hänga med liksom om ni förstår vad jag menar.o på operationsdagen så blir man så väl omhändertagen plus att lugnande tabletten hjälper mycket hehe
    Så allt kommer säkert gå hur bra som helst för er!
    Själv e jag sååå nöjd o glad att jag har gjort det här! det absolut BÄSTA!
    var o köpte en massa bikinin idag igen!! det e såå kul nu när man har bröst! har blivit besatt fan hehe

Towe
    Vad kul att du ska på konsultationen snart! om jag var dig så skulle jag ta med en sportbh eller nåt som man kan prova implantaten i. på min första konsultation när jag skule prova implantaten så hade dom ingen sportbh som man kunde prova dom i (vilket jag trodde att dom skulle ha) så jag fick prova implantaten i min lilla 70 A bh..vilket kanske inte va så bra, så jag bad om o få komma en gång till sen o prova o så..så ta med dig det för säkerhets skull

Ha d bra!!

• Jojjsan

hej igen!

2 frågor bara!

var nu ca 5 veckor sedan jag opererade mig,
    o nu på fredag ska jag ut med tjejligan o festa! SÅ hehe e det ok att dricka sig lite berusad nu 5 veckor efter åt??
    OCH kan jag ha på mig en vanlig bh
    när jag går ut på kvällen?? har fått order om att ha sportbh:n 2 mån dygnet runt..men det e ju inte så snyggt o ha den under fest toppen direkt..

ciao!!

• algit

Hej jojjsan:
    Du vet vad de säger att: en gång är ingen gång.
    Såklart du kan både festa och ha en snygg bh på.
    Ha kul!!!!!

• Jojjsan

algit!
    ok så då kan jag festa med gott samvete då? Vad braa!!hehe

Svar på tråden Bröstförstoring (2)