• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

Elektra03:
    Känner ungefär som dig, det beror mycket på vad för kläder man har på sig.
    Men som sagt i bikini el utan kläder är det stor skillnad.

• Elektra03

Towe

Ser att du ska på konsulation på Viktoriakliniken! Jag opererade mig där för 3 månader sedan. Jag kan verkligen rekomendera stället.

• mysan99

Nu är det 5 veckor kvar tills jag ska opereras,LÄNGTAR jag tycker varje dag känns längre o längre.

• Joanna/Nojsan

Så det är här ni är
    Det har gått fem veckor sedan min op.. När och hur började ni att träna igen?
    Jag har fortfarande ärr som inte riktigt läkt ihop, är det vanligt? Sår som ibland blöder lite...
    Har koksalt op under brösmuskeln. Försökte mig på lite mag.träning, men tycker även det känns i bröstmusklerna...
    Annars är jag jättenöjd! Har fått tillbaka de bröst jag hade innan tre barn och viktnedgång! Shoppar som aldrig förr
    Någon som har ngr råd?

• Elektra03

Min läkare sa att jag inte fick träna bröstmuskel på 2 månader! Det är ju lite svårt att träna någonting på överkroppen, då nästan allt också tar på bröstmuskeln, typ Biceps, Triceps...
    Men ben kan du ju köra!
    Ang läkningen så har det tagit lång tid för mig med. jag inbillar mig att det beror på värmen....

• Elektra03

mysan99

5 veckor, det kommer bara smälla till så är det dags!!

Lycka till

• Jojjsan

hejhej!

joanna/nojsan
    jag opererades också för 5 veckor sen, eller snart 6 veckor blir d nog hehe börjar tappa räkningen, o mina ärr syns knappt! o det har absolut inte blödit nåt från dom..det tycker jag låter lite konstigt att d gör d på dig när d gått så pass lång tid..men jag tycker att du ska lufta lufta o lufta ärren då kommer d läka fortare..

• Jojjsan

I morgon åker jag till Spanien i 3 veckor!!
    ska bli såå skönt!
    men jag undrar..efter man har badat då måste man byta tejpen varje gång va?? för man kan väl inte låta den ligga kvar o självtorka?

• Jengirl

Jojjsan

Hej! När jag var i Grekland efter ca 4-5 veckor efter op, så vågade jag knappt bada . Men man kan ju inte åka till Grekland utan att bada, så jag badade på så mycket som jag ville. Sen när jag kom hem på kvällningen så duschade jag och bytte tejp.. gjorde tom rent varje gång med klorhexidyn (stavas det så?? ) Så det blev finemang!

• Jojjsan

jengirl

känner likadant att jag inte vågar bada egentligen..men man kan ju inte låta bli direkt..
    så du badade med tejpen o bytte inte förns du kom hem?? det e inte farligt o göra så då..? usch man blir så nojjig med allt

Svar på tråden Bröstförstoring (2)