• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Joanna/Nojsan

Hej!

Ni som gjort er operation.. Hur länge var brösten ömma?
    Tycker att de är hårdare vissa dagar och mer ömma, andra dagar känns inget..
    Det har snart gått sex veckor för mig...
    Svårt att veta vad man kan förvänta sig...
    Kram Joanna

• Jengirl

Joanna/Nojsan

Det är över tre månader sen jag opererade mig, mina är fortfarande ömma och ganska hårda.. Det sägs att det tar minst sex månader innan dom är klara.. Så det är bara att vänta å se hur dom kommer att bli i slutändan .
    Men jag kan tycka det är jobbigt ibland när man ska sova eller nåt och dom lixom känns i vägen, men det problemet kanske man ska vara glad för? Har ju aldrig vart med om det förut kan jag ju lugnt säga

• Joanna/Nojsan

Jengirl:
    Tack för svaret! Jag sov på sidan inatt för första gången på en evighet, känns det som
    Visst är dem i vägen, det är ju lite kul!
    Jaha, då är det bara att vänta och se då!

• algit

Joanna/Nojsan Jengirl:
    Jag opererade mej för snart 5 mån sedan.
    Och det var samma för mej länge ena dagen hårda nästa dag bättre nästa dag väldigt ömmma.
    Kunde kännas ok en vecka för att sen bli spända igen.Men nu känns det bra sista veckorna en stor skilnad.
    Så det är bara att så ut det blir bättre.

• Jengirl

algit

Kan du sova på mage? Känns knepigt att göra det. Längtar efter det faktiskt. Kan halvligga på mage typ när jag är riktigt desperat.. . Man sover ju för det mesta på sidan numera.

• algit

Jengirl.
    Jag sover aldrig på mage,men jag kan ligga på mage på nästan allt kanske inte direkt på golvet men varför skulle jag hahah, men typ solstol ,stranden o på matta på träningen.
    Men det har kommit sista veckorna.

• Joanna/Nojsan

Jengirl algit

Tack! Nu kan jag sova gott inatt
    (Inte på mage då, men det har jag aldrig gjort)....
    Man tänker både det ena å det andra när brösten känns olika från dag till dag! Men nu vet jag att det kan vara så.. Känns mycket bättre

• Jojjsan

hej alla!!
    befinner mig i spanien just nu hehe kunde inte halla mig borta fran datan!
    jag opereades for 6 veckor sen nu..blir lite orolig eftersom jag gar runt i bikini hela dagarna..kan det paverka resultatet tror ni??? kan inte slappna av riktigt eftersom jag tanker pa det..
    jag hade riktight ont laange efter op men nu helt huxflux har jag inte kannt nan smarta alls! den e helt bort kanns skont!!

hoppas allt e bra med alla o med era brost

Ha d bra Kram!

• loppalina

Hej tjejer!

Jag har inte heller kunnat ligga på mage på golvet. Men som algit skriver det funkar om man ligger på matta eller liknande.

När jag kom hem från Mallorca hände det mig en konstig grej, jag hade en knöl liknande sak precis där mitt ena snitt slutar :/ Jag kan lova att jag blev orolig. Men det var bara ett myggbett :) Det var helt borta dagen efter jag upptäckte det.

Mestadels när jag sover sover jag på sidan eller mage men vi har vattensäng så det blir ju plats för kullarna :D

Jojjsan: Med tanke på att vi alla har fått så olika förhållningsorder om hur vi skall ha bh eller inte från våra läkare kan jag inte tro att det spelar någon roll. Var bara noga med att tejpa snitten så att du slipper markerade ärr ;) Ha det jätteskönt i solen!

Kram loppalina

• Jengirl

loppalina

Ja jag förstår att du blev rädd om du kände en knöl, vad skönt att det bara var ett myggbett . Jag är orolig för om jag skulle få knölar i bröstet att inte kunna känna dom. Jag har ju inlagt framför bröstmuskeln. Jag vet inte om det ska vara svårare att undersöka bröstet om man har det, men det mest logiska är ju att det är svårare att upptäcka ojämnheter eller knölar.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)