• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • lollo_olsson

Måste man förnya och underhålla brösten var tionde år??

• algit

Hej linslusen:
    Det finns en liten affär där jag bor som har alla storlekar .Hon har en sida där man lätt kan räkna ut sin bh storlek.www.kvinnligtunder.se
    Jag har 75 e det går att hitta men inte helt lätt.
    Men hon har annars så fixar hon det.

• Sess

Izadora:

Jag har a-kupa nu, inte särskilt stor a men jag är inte alldeles platt iallafall.

Skönt att höra att en del av er andra kan hitta BHs även i lite udda storlekar.

• Rat

Oj oj oj vad jag tänker mycket på det här...har blivit rena rama bröstoperationsnarkomanen tror jag.
    Funderar på hur man vet när det är dags att byta ut sina imlantat eller när ett hallongeléimplantat spruckit (även om det är så fast så det stannar kvar inne i kapseln).
    Är det någon här som hört talas om någon som drabbats av svårare komplikationer? Själv känner jag bara en som gjort en bröstförstoring för tre år sen och hon har inga problem hittils i alla fall.

Linslusen: Tack för upplysningarna. Hoppas det inte blir för dyrt för mig bara men ska inte göra nåt lyft (finns inte mkt att lyfta )

Towe:
    Jag kollade också upp Carles. Vi får väl höra vad anmärkningen gällde. Tog det lång tid att få en tid för konsultation. Går och drar på det lite eftersom jag har så svårt att bestämma mig. Skulle helst vilja opereras strax före julhelgen för att kunna ta sem. samtidigt. Hoppas det går att bestämma lite när man vill opereras.
    Kram och lycka till på konsultationen.

• algit

Rat:
    Min läkare ska kalla mej om 10 år.
    Han sa att de spricker inte(har gele`hallon)och om de skulle spricka hade jag inte märkt det allafall.

• Rat

Algit:
    Opererade du dig på Victoriakliniken?
    Tycker det verkar bra där även om det kanske kostar lite mer. Tänker att man tjänar in lite pengar på att sluta tröstköpa massa toppar och BH:ar med inlägg fast en del verkar ju öka sitt shoppande när de har nya bröst förstås..

• algit

Rat:
    Nej jag opererades på Citadell kliniken i Landskrona.
    Och man handlar mera jag lovar.
    Jag som innan kund köpa rea bh för 49 kr är numera jätte kräsen ,måste ha bra bh. De måste sitta perfekt annars får jag spel och det kostar.
    Men det är det värt.
    Och det är bättre att betala lite mer för op. och få det proffsigt utfört.

• sliQ

Hej tjejjer!!!
    Det var inte igår! Hur går det för er? Hur mår ni? har det läk fint?

Har nästan fått tillbaka känseln i mitt vä bröst. Dock är den undre bröstpolen inte rund utan mer som ett L (inte 90 grader men kantigt :,( )
    Någon som vet varför? Vågrar knappt ha bh för går jag utan en dag ser det nästa normalt ut. Men med en bh en dag så e d inte så nice...
    kraaam

• linslusen

algit :

Hej Hej!
    JAg var inne på sidan du rekommenderade, kollade in "storleksguiden" men jag förstår ingenting.
    Där det står : Skillnaden mellan måtten avgör kupstorleken så är det ju en massa siffror, är det när man ska mäta själva brösten från ena sidan till den andra?

Isåfall har jag jättestor storlek?

Lite hjälp vore inte fel hihi...

Ha en bra dag!

• mysan99

Har fått recept idag på smärtstillande och jag fick Tramadol är det någon som har tagit dessa tabletter efter op, hoppas att dom hjälper!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)