Hej allihop!
Jag har varit med och läst i den gamla tråden sen mitten av maj och följde med hit nu vid stängningen. Tyckte att det var dags att skriva något själv... ;)
Jag har bestämt mig för att göra en bröstförstoring och ska på konsultation hos en klinik nu på måndag. Känns väldigt spännande!
LEMON - om du är kvar, visst har du opererat dig på Plastikakademin i Linköping? Var de bra där? Det är dit jag ska på konsultation nu nämligen. Professor Gunnar Kratz var iallafall v'ldigt trevlig och kunnig i telefon när vi talades vid så det känns bra såhär långt. Fick du bestämma mycket själv över storlek och implantat-typ? Verkar nämigen som en del här inte får bestämma mycket själva alls och jag vill gärna bestämma själv (min kropp, mina bröst och jag som ska leva med dem efteråt) efter att ha blivit informerad av läkaren förstås.
Jag funderar på 450 cc runda gelehallon, har små a-kupor nu och vill ha stora bröst efteråt, inte så att det ser löjligt ut men stora iallafall. Så jag är livrädd att de ska bli för små efter operationen så att det inte känns som om det är värt alltihop. Jag har gjort ristestet men är ändå osäker på storleken. Vet ni om man måste bestämma implantatstorlek redan nu på konsultationen? Många av er har också lagt in "bara" 300 cc och är nöjda med det, tror ni kanske att 450 kan bli mycket för mig som bara är 161 cm/47 kg? Jag är ganska bred nertill, absolut inte tjock men bred i skelettet liksom så jag vill gärna balansera upp det.
Oj vad långt det blev, hoppas att någon orkar läsa! ;)