• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • loppalina

Hej allihop :)

Har kommit hem igen efter en skön semester på campingen ;) Är bara hemma för att packa om kläderna inför Mallis resan på lördag :D

Välkommen persian princess! Roligt att du hittat hit :) Jag opererade mig på Carlanderska av Clas Lossing. Jag är sååå nöjd :b Fråga på vad du vill veta så skall jag försöka svara så gott jag kan;)

• Benetton

Hej alla!

Jag skulle vilja fråga Er om det är någon av er som vet hur man räknar vikt och längd enligt amerikanska mått. T.ex hur stor är man om man är t.ex Height: 5'9 Weight: 130. Jag förstår verkligen inte!

Tack för svar!

• Benetton

Izadora

Hemsidan är inte tillgänglig, tyvärr! Fel meddelande som kommer upp hänvisar till torgets huvudsida. Finns tabellen någon annanstans, kanske?

• Benetton

Om det är någon som är intresserad hur man konverterar europeiska storlekar till amerikanska (vad gäller vikt och längd)för att kunna titta på amerikanska sajter och titta på bröstförstorings bilderoch jämföra vilken storlek på implantat skulle passa en om man bästämmer sig för op så rekommenderar jag denna sida hittade jag till slut: www.lundberg-lagerstedt.se/convert/

• Towe

Jojjsan, algit, persian princess:

Tack för alla tipsen! har skrivit ner dom. Idag ska jag på konsultationen. har inte hunnit på så nervös än för det känns fortfarande overkligt. Men från att vara värsta påläst känner jag mig plötsligt helt nollställd. haha hoppas det ändrar sig tills jag kommer dit!

Ska till Nackakliniken idag, men är mest inställd på att operera mig på Victoriakliniken och dit ska jag i september. Vi får väl se hur det blir =)

Ha det bra alla tjejer!

Kram Towe
    *nu börjar jag bli nervös* =)

• Jojjsan

Towe

Lycka till idag!!!! vad kul!
    du måste berätta sen hur d gick

kram!

• Pernilla 25

Towe:
    Lycka till idag, kommer säkert gå jättebra.

• Elektra03

Är det fler än jag som tycker att det knappt syns att man har opererat sig med kläderna på, alltså nästan ingen skillnad mot hur det var förut!
    Men när man tar av sig eller har bikinil då ser dom hur stora ut som helst!!

Rätt skönt ändå tycker jag, då är det inte så många som märker att man gjort det - förutom dom på badstranden då.

• persian princess

haller tummarna for towe!!
    hoppas det gar bra & att du blir nojd med svaren/lakarna!
    kram:)

loppalina: tack! jag ar SA glad att jag hittade hit!! lucky u som har fatt det gjort, jag ar verkligen avis..har jag sa langt kvar kanns det som...
    kommer med mina fragor sa fort jag fatt lite ordning & reda pa dem, haha
    kram:)

Svar på tråden Bröstförstoring (2)