• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Hej pernilla25:
    Visst är det kul!!!!!!
    Jag har köpt så många bh så jag skäms, men det är underbart.
    Jag hänger gärna med på er malmöträff om jag får jag har bil så jag kan köra.
    Kul att snacka med andra som varit med om samma .

• Jojjsan

pernilla 25

hej! jaaa jag vet! den känslan e obeskrivlig!! hade knappt en A kupa jag me innan..har dock inte köpt nån bh än men en bikini! oj oj vilken känsla det var att kunna fylla ut en trekantsbh!

kom på att idag e d en månad sen min operation! känns som igår..men ändå känns det som om jag har haft dom "nya" brösten hela livet

• algit

Jojjsan:
    När jag var på sista återbesöket så bad jag om att få titta på hur jag såg ut innan.
    Oj !!!!!jag hade totalt glömt typ.
    Så nu efter 4 mån känns som jag aldrig haft andra bröst.Fast jag ju vet,men de känns som mina.

• Pernilla 25

algit:
    Jag kommer säkert oxå köpa på mig en del .
    Vad kul att du oxå vill träffas, för min del går det bra. Får höra med Benetton oxå bara. Men det kan ju vara en fördel att höra 2 berättelser och svar.
    Kram!!

• algit

Kickan:
    Jo det stämmer kanske eftersom jag hade mera innan.
    Men det låter så mycket när du skriver 550 o jag har ändå större cupstorlek än du.Jag kan inte ha 75 d siter för tajt måste ha e.
    Fast jag har en teori om att mina bröst mycket försvann pga mycket o hård styrketräning .Som nu har legat nere (på bröstmusklerna)så att lite av "mina" bröst oxå kommit tillbaka.
    Jag vet inte annars stämmer inte formeln på mej.
    Men spelar ingen roll bara intressant huvudsaken att vi är nöjda eller hur?

• loppalina

Hej Tjejer!

Roligt att så många har hittat hit :) Jag har varit i Stockholm o semestrat med barnen, så jag har tyvärr inte kunnat kika in förrän nu.

Mysan 99: Det låter som att du har ungefär samma kroppsstrl. som jag. Jag är 163 o väger 53 kg jag la in 380 cc.

Formeln som alla skriver om stämmer inte på mig heller :? Jag hade inga bröst innan op och har idag 70e.

Ha en skön dag Loppalina

• Benetton

Pernilla25 och algit

Trevligt att algit vill också vara med och dela med sig sin erfarenhhet från op. Du Pernilla25 vi har inte bestämt någon tid som vi kan meddela algit om men passar dig och henne kanske på lördag kl.13.00 framför H&M vid Gustav Adolfs torg?

• Pernilla 25

Benetton:
    Kl. 13 vid H&M på Gustav passar mig bra.
    Algit: Vad säger du?

Tycker det ska bli jätteroligt att få träffa er båda

Kram på er så länge!!!

• algit

Pernila25 o Benetton:
    Det kan nog funka ,ska bara höra med min kära man så han inte har nåt bestämt.(han arbetar utomlands i veckorna)
    Hur känner vi igen varandra?
    Visst bodde du i Arlöv Pernilla?
    Jag kan hämta dej.

• Pernilla 25

algit:
    Jo, jag bor i Arlöv.
    Det vore jättesnällt om du ville hämta mig , kan dela på parkeringsavgiften.
    Du kan kanske hämta mig vid busshållplatsen snett emot OKQ8-macken el på macken? bor på Allégatan.
    Jag är rätt lång, har ljust hår och glasögon.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)