• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

Benetton:
    Nästa vecka ska det nog inte vara några större problem.
    Vi kan väl bestämma dag i början på veckan i så fall, ska nämligen in till stan med min tärna en dag oxå och prova hennes klänning och vet inte förräns i helgen vilken dag det blir.
    Ha det bra så länge!

• Jengirl

Tjejor!!

Jag tror jag har fått rodnad runt ärret av tejpen. Det är lixom runt ärret där tejpen har suttit. Är det rodnad?? eller blir det bara så av tejpen? Vill gärna veta hur ni haft det, för iså fall ska jag nog vila från tejpen några dar..

• Mickaela

Jag opererade mig för 6 1/2 vecka sedan, är jättenöjd med allt! Men hela tiden har jag tyckt att brösten är alldeles för små. jag la in 400 mg och trodde inte alls att dom skulle bli så små som dom idag är! Jag har tre kompisar som också har gjort operationen med koksalt som mig, alla har lagt in mellan 200-300 mg. Men deras bröst är mycket större än mina! Ibland funderar jag nästan på om dom har lagt in fel storlek eller nått liknande, jag hade inte alls ont efter operationen, kunde va uppe o gå samma dag och dagen efter va jag och shoppade i flera timmar!!! Någon som vet om man måste göra en helt ny operation om man vill lägga in mer? För efter två veckor ringde jag kliniken för att mina bröst var olika stora vilket dom inte är nu, men då sa min läkare att om det fortfarande på så på 6-månaderskontrollen så skulle hon antingen ta ut från den större eller lägga in mer i den som var mindre. Och att det skulle inte bli någon större operation då! Men då måste man vel kunna göra båda brösten större? eller vad tror ni???

• Jengirl

Mickaela

Har du lagt in 400 så låter det ju rätt stort. Jag har 295 inlagt, och mina är ganska stora..

• linslusen

Mickaela :

vad jag vet om att operera om brösten så måste man vänta i 12mån. Om du har koksalt så kanske dom kan fortsätta fylla den?
    Vad hade du för kupa innan o nu?
    Jag la in 460cc, och jag har en Stor dd kupa, hade vanlig b-kupa innan.

Jag upplevde också dom "mindre" än vad jag hade tänkt mig i början men nu när jag tittar i spegeln så e dom faktiskt jättestora, ge det lite tid, det tar ju ett tag innan bröstmusklen vänjer sig, har du bakom el framför? Jag upplevde mina STORA efter ca 2mån... då hade bröstmuskeln gett med sig... Nu är d 4mån sen min operation, o dom e kanonsnygga :)

Så mitt råd är att ge det tid, det e ju fortfarande ganska nytt.

Ha en bra helg :)

• pinkie

Hej alla!

Har en liten fråga...

har inte ens varit på min konsultation än o min svärmor håller på och säger så konstiga saker när jag är där.

Som när vi ska äta så påstår hon att jag måste äta mycket mer än det jag redan gör för annars kommer jag inte att bli opererad pga att jag är för smal.
    Så hon har blivit tjatig o jag undrar bara om det verkligen kan stämma att det finns någon som kan väga för lite för att göra bröstförstoring?

Jag väger ju megalite men det har ju sina orsaker. Så jag är jävligt sur på någon som trackar ner mig på detta sätt.Hoppas någon vet nåt?...

• Jengirl

pinkie

Det oroar när du skriver att det har sina orsaker till att du är så smal? Vad är det för orsaker?

• pinkie

Jengirl, jag är för tillfället hemma med mina två småbarn som jag fick tätt efter varann. jag har kollat upp min vikt hos läkare o då sa han att sköldkörteln är i orubb så då måste man käka medicin mot det. Men den verkar inte hjälpa nåt, så jag måste ta till nåt annat.

Det är mycket runt omkring som kan påverka vikten oxå, stress är ju en faktor.Barnen tar mycket av ens allt just nu så man blir ju inte tjockare av att röra sig hela tiden o aldrig få matro osv. Jag väger nu 45 o är 167 och vill gå upp 10 kilo för att nå den vikt jag känner mig hälsosam i.

alla har vi våra små problem men jag hoppas detta inte är något problem i slutänden...

• Jojjsan

pernilla 25

hejhej
    vad skönt! så du känner dig helt "återställd" nu efter operationen?
    hur länge sen var det du opererade dig??
    Vad kul med nytt jobb! förstår att ni väntar med bröllopsresan då...hehe blir så avundsjuk! låter såå romantiskt med "bröllopsresa" haha men jag e inte ens i närheten av nåt sånt
    är du 25 år eller?
    Jaa det ska bli skönt att komma bort lite! åker 2 augusti! o e där i 3 veckor! ska bli såå kul! bodde där nere en period..så det ska bli kul o träffa allt folk igen...o min bästa vän bor där nere nu oxå..så det ska bli såååå kul o träffa henne också!!! längtar!

Ha d bra! Kram!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)