• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jojjsan

hej persian princess!

välkommen hit

vad tråkigt att du känner att du inte har nå stöd..men så var det för mig i början också när jag berättade för mina nära om operationen..men tror nästan att dom flesta reagerar så när man berättar...men sen efter ett tag när dom har hunnit smälta det osv brukar det bli lite bättre..tycker du ska berätta hur du känner så kommer dom nog förstå dig bättre!

vad kul att du har lyckats spara ihop pengarna! Har du funderat på när du vill operera dig? och var?
    Självklart får du ställa så mycket frågor du vill!!

ha d bra! Kram!

• algit

Hej persian princess:
    Välkommen hit!
    Trist att ingen förstår dej.Jag tror att mycket av folks negativa attityd till bröstförstoring hänger ihop med att de tror att man ska likna Pamela Andersen sen.Det sätter likamedstecken mellan silcon bröst o jättebröst.
    Så om det är inte såna bröst du vill ha så förklara det.
    Min mamma trodde att jag skulle se sån ut ,men sen när hon såg mina sa hon oj så snygga jag trodde de skulle vara jättestora.
    Och här kan du prata hur mycket du vill.

• Pernilla 25

persian princess:
    Hej och välkommen hit!!
    Här kan du få stöd, hjälp och svar på alla dina frågor och funderingar.
    Denna sidan var ett stort stöd för mig innan min operation och även nu efter.
    Inga frågor är för dumma eller konstiga, det är bara att fråga på. Vi kommer alla att försöka hjälpa dig på bästa sätt.

algit & Benetton:
    Tack för en trevlig pratstund och fika igår

• Pernilla 25

algit:
    Glömde ge dig pengar för parkeringen igår

• Benetton

Pernilla25 och algit

Tack för senast. Det var kul och träffas och prata om precis allting som har med bröstförstoring att göra. Det var varkligen nyttig info för mig inför min kommande konsultation och op. Hoppas, Ni har det bra tjejer...

• Pernilla 25

Benetton:
    Det var bara kul att kunna hjälpa till, har du fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig.
    Ska försöka göra allt jag kan för att underlätta för dig!
    Kram!!

• algit

Pernilla 25 o Beneton:
    Tack själv för en trevlig fika.
    Du behöver inte ge mej några pengar Pernilla ok.
    Ha det bra i regnet!!!!!

• tigertjejen

Hej Persian Princess!

Jag håller med Algit, folk tänker direkt pamela andersson när man säger silikonbröst. Men flertalet som har opererat sig ser ju inte alls ut så, det blir bara snyggt! : ) Min mamma är inte övertygad än, men hon kommer nog att tycka det är fint när det är klart.

Jag hoppas att din familj vill lyssna så att du kan få säga hur du känner!

Ha det så bra.

• persian princess

jojjsan, algit, tigertjejen, o pernilla25:

tack så mkt för det varma väkomnandet:)
    känns så skönt med folk som FÖRSTÅR!

jo, som sagt så har jag sparat ihop pengarna, och surfar just nu på nätet efter före-efter bilder.
    sen så försöker jag samla på mig så mkt info som möjligt från så många oika håll som möjligt, för d kan nog bli lite missvisande info om man bara vänder sig till klinikernas hemsidor.

vilka av er har genomgått op? av vad jag förstått så e d alla utom benetton...eller? o hur gamla e ni?
    själv e jag 24, så jag tycker jag kommit över den där åldern då kroppen "fortfarande växer", hehe...

jag har inte valt ngn klinik än, men d blir väl här i Gbg där jag bor.
    har ni bra/dåliga erfarenheter av kliniker runtom i landet?? har alltså ingen aning hur man går tillväga...**förvirrad o lost**...Var börjar man??

jag har kollat lite p www.qvinna.info o det verkar va en bra sida för "beginners". annars har jag mest surfat runt på kinikers hemsidor men det säger inte så mkt tycker jag.

har ngn av er e-mail man kan maila till? ni får gärna höra av er till mig: anaeskandari@yahoo.se

värsta långa inlägget...känns bara så otroligt skönt med "erfarna" o inte så trångsynta människor att pratat med:)

kramis på er*

• Benetton

persian princess

Det ser ut att du och jag sitter i samma båt. Ju mer man läser om bröst op. desto mindre har man en komplett bild av det hela för att många säger olika och rekomenderar olika läkare. Har varit på Passagen Debatt hemsida och där pratas det mycket negativt om bröst op. Det ser ut att ingen läkare är duktig till 100% och alla där pratar bara om risker me op. Det har klagats mycket på plastikkirurger i Malmö regionen så att man till slut vet varken ut eller in dvs. till vem man ska gå till här i området eller överhuvudtaget i Sverige.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)