jojjsan, algit, tigertjejen, o pernilla25:
tack så mkt för det varma väkomnandet:)
känns så skönt med folk som FÖRSTÅR!
jo, som sagt så har jag sparat ihop pengarna, och surfar just nu på nätet efter före-efter bilder.
sen så försöker jag samla på mig så mkt info som möjligt från så många oika håll som möjligt, för d kan nog bli lite missvisande info om man bara vänder sig till klinikernas hemsidor.
vilka av er har genomgått op? av vad jag förstått så e d alla utom benetton...eller? o hur gamla e ni?
själv e jag 24, så jag tycker jag kommit över den där åldern då kroppen "fortfarande växer", hehe...
jag har inte valt ngn klinik än, men d blir väl här i Gbg där jag bor.
har ni bra/dåliga erfarenheter av kliniker runtom i landet?? har alltså ingen aning hur man går tillväga...**förvirrad o lost**...Var börjar man??
jag har kollat lite p www.qvinna.info o det verkar va en bra sida för "beginners". annars har jag mest surfat runt på kinikers hemsidor men det säger inte så mkt tycker jag.
har ngn av er e-mail man kan maila till? ni får gärna höra av er till mig: anaeskandari@yahoo.se
värsta långa inlägget...känns bara så otroligt skönt med "erfarna" o inte så trångsynta människor att pratat med:)
kramis på er*