• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

Ja, det är lördag jag menar. Eftersom jag skrev inlägget idag fre så stämmer det ju med att vi ses imorg.

• tigertjejen

Kickan och Algit.

Det är verkligen konstigt att det blir så olika på olika personer. Om du la in 350 och har en e kupa nu, då undrar jag hur jag ska få e kupa med 600? Jag har en b kupa nu. ca 80 runt. Men å andra sidan, så har jag en bh hemma som jag köpte i en underklädesbutik som är 75e. Expediten sa att en 80 B var likadant som en 75 E. Hur nu det funkar....ja. inte vet jag. Jag har en kompis som opererat sig hos Dr JOhan och hon la in 500 och de är jättefina, och hon har dd kupa nu, dessutom är hon 12 cm kortare än jag. Puh, det är en hel vetenskap det här med storlekarna, hihi....

Idag har jag tänkt mkt på hur ont det kommer att göra. Det är läskigt att inte veta...töntig som jag är tänker jag nästan mest på innan operationen, med kanyl och att jag ska göra nåt dumt när jag har tagit den där drycken som man ska bli lite snurrig av. Som om det är det jobbigaste jag kommer vara med om.

Jag läser på uni och ska börja en ny kurs nu, undrar hur det kommer att kännas att vara borta 2 veckor och sen komma tillbaka med mycket större bröst, kommer nog känna mig lite blyg och tro att alla ska prata om det. :o)

Hoppas att alla mår bra i regnet!

• algit

Hej Tigertjejen:
    Jag har fått lära mej att en tex 80 b är samma cup storlek som en 75 c.En 75 d samma som 70 e osv.
    Du får nog lita på läkaren o som du säger har du 80 runt om jag har bara egentlgen 70 men jag hittar aldrig 70 f.
    Vad jag menar är att du har en större bröstkorg då blir de inte så stora på dej som på mej.
    En annan sak som du inte ska oroa dej för eller två , ett: de är underbara på såna ställen du får lugnande sen är du bara LUGN jag lovar.
    Två: är att ingen människa har frågat mej och det verkar så för alla ,ingen inte ens nära vänner eller släktingar som inte vet ingen.
    Sen kanske de undrar men då får de fråga så ska jag svara.

ses på lördag pernilla 25 o Benetton

• Benetton

Soryy Pernilla25

Jag registrerade aldrig när inlägget skrevs och skickades in. Jag ville bara inte missa träffen....Kram

• tigertjejen

Algit!

Tack så mycket för dina svar! Skönt att höra!
    Jag tror oxå att det handlar om bröstkorgen, storleken på den avgör hur stort ett visst inlägg ser ut. Och så är det ju svårt att diskutera storlek egentligen eftersom vi alla tycker att olika storlekar är olika stort. Vissa tycker att d kupa är alldeles för stort och jag tycker att e kupa kommer bli superfint på mig. Smaken är som baken.. Ha en fin helg allihop! Jag är jätteglad att jag har hittat den här sidan, alla verkar så himla trevliga!

• Pernilla 25

Benetton:
    Det är lugnt
    Ha en bra dag!!
    Kram!

• Jojjsan

hallå!

algit
    ja det där som du skrev om bh storlekarna stämmer nog! var o skulle köpa bh idag..och det var mycket svårare än vad jag trodde..hehe hade lite problem med o hitta en som satt perfekt! enligt mått o så har jag en 75 C..men den satt inte riktigt hundra den sorten jag testade..men en 80 B satt bättre..så d där verkar rimligt

usch nu har ja lite ont i brösten..var o stor shoppa idag! o det var mycket bärande på kassar o mycket provande hit o dit.. men nu ska jag lägga mig ner så brösten får vila sig lite

pernilla 25, algit o benetton
    fan vad coolt att ni ska träffas imorn!!
    hoppas ni får d trevligt! ni måste berätta sen hur det var!

Ha d bra!!

• Pernilla 25

Tror oxå att det med storlekarna stämmer rätt bra.
    Bh:n jag fick från kliniken var 75 B, men 70 sitter bättre på mig och då fick det bli C-kupa istället.
    Det kan visserligen skilja mellan olika modeller.

Visst är det mycket roligare att schoppa nu efter op än vad det var tidigare?!

Jojjsan:
    Det ska bli jätteroligt att träffa algit och Benetton. Dels att jag och algit kan jämföra våra erfarenheter plus att vi kan hjälpa Benetton och svara på hennes frågor.
    Det gör man ju här oxå men det blir nog en annan känsla "live".

algit & Benetton:
    Vi ses imorg!!

Kram på er alla!!!!!

• Jojjsan

pernilla 25

jaaa det e mycket roligare att handla kläder nu än innan! tröjor o toppar m.m sitter ju sååå mycket bättre! usch har blivit lite av ett shopping freak på senaste tiden.. hehe kan inte få nog!
    hoppas ni får d trevligt idag!!!

• persian princess

hej på er,

undrar om det här är någon supportgrupp för tjejer som ska/funderar på att förstora brösten?

har nämligen själv gått och funderat på detta i åratal...till o med sparat ihop pengarna;) nu har jag äntligen tagit mod till mig och berättat för min 2b...och han blev INTE glad. Det lär inte min familj heller bli, och inte heller kompisarna, det vet jag:( Alla är de totalt emot det och det känns inte som om jag har stöd från nåt håll just nu:(

hade varit skönt att ha någon att prata med, särskit någon som gjort operationen, som man kan ställa frågor till o sånt...

kramis:)

Svar på tråden Bröstförstoring (2)