Kickan och Algit.
Det är verkligen konstigt att det blir så olika på olika personer. Om du la in 350 och har en e kupa nu, då undrar jag hur jag ska få e kupa med 600? Jag har en b kupa nu. ca 80 runt. Men å andra sidan, så har jag en bh hemma som jag köpte i en underklädesbutik som är 75e. Expediten sa att en 80 B var likadant som en 75 E. Hur nu det funkar....ja. inte vet jag.
Jag har en kompis som opererat sig hos Dr JOhan och hon la in 500 och de är jättefina, och hon har dd kupa nu, dessutom är hon 12 cm kortare än jag. Puh, det är en hel vetenskap det här med storlekarna, hihi....
Idag har jag tänkt mkt på hur ont det kommer att göra. Det är läskigt att inte veta...töntig som jag är tänker jag nästan mest på innan operationen, med kanyl och att jag ska göra nåt dumt när jag har tagit den där drycken som man ska bli lite snurrig av. Som om det är det jobbigaste jag kommer vara med om.
Jag läser på uni och ska börja en ny kurs nu, undrar hur det kommer att kännas att vara borta 2 veckor och sen komma tillbaka med mycket större bröst, kommer nog känna mig lite blyg och tro att alla ska prata om det. :o)
Hoppas att alla mår bra i regnet!