• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Gnägget

Känner ni någon som gjort sin Op för ett antal år sedan, men som mår bra?

• mysan99

Gnägget
    En av mina kompisar har gjort sin op för fyra år sedan och hon mår bra, det är henne som jag pratade med innan jag bestämde mig för operation. kram

• Gnägget

Det är en konstig fråga kanske, men det finns några sidor på nätet som det bara står elände om Operationerna, att de har blivit sjuka. Men sedan finns de sidor där en Op är det bästa de gjort, och bara mår bra. Vad ska man tro???

• Towe

TAck för alla lycka till och sånt innan min konsultation förra veckan! (är lite seg på att skriva här)

konsultationen gick bra och jag f¨rågade hur mycket som helst och lite till. kändes inte konstigt alls. trodde att det skulle kännas knäppt att ifrågasätta så mkt. ni vet, när man väl sitter där liksom, men så var det verkligen inte. trots det ¨så kändes det inte superbra till 1000% Men ska ju på en annan konsultation i september.

HUr är det med alla er som redan har opererat er nu då?? mår ni och era nya bästisar bra? =)

Elektra03:
    aa jag ska dit i september =) har en kompis som opererat sig där också. verkar superbra! Hur mår du nu så här ett tag efter operationen. kan du träna nåt och så??

kram Towe

• Elektra03

Towe

Det är 3 månader sedan min op och jag tränar och gör allt som jag gjorde förut -inga konstigheter alltså.

• sandramandra

Hej! Vad skönt att höra lite positivt om bröstförstoringar!
    Jag har själv tänkt göra en länge, men har blivit så skrämd av alla risker m.m som dyker upp när man söker på internet.

Är det någon här som har råkat ut för några komplikationer? Vad har ni för sorts implantat? Känns dom äkta att ta på i jämförelse med innan?

huuh...vill så gärna göra detta, skulle va sååå skönt att få fylla ut en bh utan massa kuddar och gele.

kramar på er

• mysan99

Gnägget
    Ska du också operera dig?

• Gnägget

mysan99

Du tycker nog att jag är lite konstig, med mina funderingar. Jag har redan opererat mig den 9 juni på Läkarhuset i Uppsala, det har gått jätte bra! Allt är bara bra, funderade och tog reda på fakta, men i bland när man börjar läsa på sidor på internet där de har blivit sjuka och tror att det har med implantaten att göra, medans andra säger att det bara mår bra och det finns inget samban mellan sjukdom och implantaten, så funderar man och blir lite orolig. Fast just nu är allt bra och det är ju det som räknas. Sedan får tiden utvisa. Kram

• mysan99

Gnägget
    Jag har tänkt på detta också, men idag har man vad jag förstår kommit längre med både själva ingreppet och även implantaten.. har du hört om när man får kapselbildning, när dom då tar bort detta är man helt fri från detta då eller det kan komma tillbaka senare? vad har du för implantat? storlek? nöjd med storleken?
    Kram

• Pernilla 25

sandramandra:
    Hej!!!
    Jag op mig för nästan 2 mån sedan. Den enda "komplikation" jag råkat ut för är att ena lymfkörteln svullna upp, vilket berodde på en förkylning. Så fort förkylningen försvann la svullnaden sig.

Jag op in geléhallon 310 och gick från en A-kupa (knappt) till en C-kupa.
    Jag är jättenöjd och ångrar verkligen inte att jag gjorde op. Det är det bästa som hänt mig, förrutom mina barn.

Var bor du? Har du börjat fundera på ngn klinik?

Kram på dig och alla er andra!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)