• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • linslusen

Joanna/Nojsan :

Hej hej...
    Mina bröst var ömma en vecka ungefär, kunde göra i princip allt efter en vecka efter op:n.
    När det hade gått en månad var allting precis som förr, jag hade inte ont eller värk efter operationen vilket ja tycker är konstigt för att alla andra verkar ha haft ont. Nu har det gått 5mån sen min op o snart väntar 6måns kontroll, dom är mjuka o goa :) Har runda geléhallon.

Ha det bra :)

• Joanna/Nojsan

linslusen:
    Du har haft tur! Vad jätteskönt för dig att det gått så bra! På lördag ska jag gå ut för första gången sedan operationen. Ska bli kul att prova kläder innan den här gången

• mysan99

Där är någon som har rek. sportbh Stayinplace var kan man köpa dom?

• vaxad

Hejsan!!
    Man kan köpa stayinplace på sportaffärer typ intersport, stadium osv.
    Vet att man kan beställa dem genom viktklubben.se lite billigare. Vet inte om man måste vara medlem i viktklubben för att få handla...

• mysan99

Tack, då ska jag kolla där!

• mysan99

Hejsan!
    har kollat lite på stayinplace på nätet. blir lite velig om man ska köpa stayinplace eller champion är där någon som har provat båda? vilken är bäst tro??
    (ska ha den efter op)

• miss moon

Hej!!
    Pernilla 25:
    Har funderat mycket fram och tillbaka, men vill helst ha snitten i armhålan ( fått för mig att det synns minst där) stämmer det =)?
    Lutar mest åt gelehallon eller silikon men koksalt e inte helt uteslutet ,skulle vilja känna på dem först, vill att de ska va så mjuka som möjligt... hur känns dina om du jämför med innan ?

linslusen:
    vart har du gjort din op? kul att det gick så bra för dej!!

kramar

• linslusen

Joanna/Nojsan :

Ja, jag har verkligen haft tur :) va kul, vad ska du shoppa för ngt, kan det vara en bh? hihi...

miss moon :

Jag blev opererad på Victoriakliniken av Dr Charles Randquist, superbra där!
    Håller du på o funderar att förstora brösten eller har du redan gjort det?

mysan99 :

Jag rekommenderar Champion, den är superbra! Använder den fortfarande fast när jag tränar..
    Har aldrig provat stay in place så jag kan ej uttala mig om den.

Ha det bra :)

• Rat

Hej alla modiga!

Jag bara grubblar och grubblar på hur jag ska göra. Koksalt eller geléhallon. Det vore skönt om nån bara kunde säga vad som är bäst och att det inte finns några som helst risker men så funker det ju tyvärr inte.

Linslusen:
    Jag lutar också åt Carles Randqvist på victoriakliniken. Skönt att höra att de var bra där. Har du anatomiska eller runda? Storlek? Vad kostade "kalaset" totalt? Vet du om det kostar extra om man vill sova över en natt?
    Undrar också om C.R har några anmälningar på sig? Ursäkta att det blev så många frågor. Funderar på att och boka tid för konsultation i dag...

Rädda råttan

• blåsippa

Jag op mig med koksalt för ca 8 månader sedan o är jätte nöjd.Inläggen är bakom bröst muskeln så det är ens eget bröst man känner först. Konsultationen var bra. Sedan får man ligga kvar där över natten o åka hem på morgonen/fm dagen efter vilket var jätte bra tycker jag.

jag op migClinique esthetique på essingen i sthlm. Dr heter Mats o Maj malm.
    Jag betalade 30 000 kr för det.
    De har jobbat i många år o jag kollade upp dem om ev anmälningar innan jag op mig.Vilket man naturligtvis alltid bör göra.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)