Jag var på min konsultation i måndags, och det kändes jättebra! Kratz var väldigt kunnig och kändes förtroendeingivande, skönt att hitta en kirurg jag trivs med på första försöket. Det kändes lite dumt för att jag var så påläst, men det sa han bara var bra.
Han rekommenderade lite mindre än vad jag har funderat på för att det ska bli riktigt snyggt och mer naturligt men sa att jag själv måste bestämma. Men enligt honom får jag en full D men "bara" 325-350 så mer behövs ju kanske inte. Men eftersom jag är orolig att det ska bli för lite skillnad efter operationen kanske jag tar lite större än så. Vet inte varför, men jag är orolig att de inte ska bli tillräckligt mycket större så att det kommer att känns som om allt var i onödan. Jättelöjligt, jag vet! I vilket fall så behöver jag inte ha bestämt storlek förrän ca en vecka innan operationen.
Jag har lite olika storlek på brösten (det visste jag innan) men han tyckte inte att vi skulle lägga in olika stora inlägg för formen på proteserna ändras visst lite med storleken så att brösten kanske ser olika ut. Det känns helt OK med mig, det är så väldigt liten skillnad mellan mina + att har inte nästan alla kvinnor lite olika stora bröst? Det är inget som stör mig iallafall.
Så nu har jag helt bestämt mig för att verkligen göra det här och jag kan knappt bärga mig tills det blir av!