Hejsan ALLA! :)
Jag ska på konsultion på fredag på kosmetisk kirurgi i Stockholm! Längtar såå himla mycket!! Nu är det så här att jag har en del frågor till er som gjort en op tidigare.. Hoppas jag kan få svar...
Är det någon som har någon erfarenhet av Kosmetisk Kirurgi AB? Någon som varit där och kan berätt ahur allt var?
Berättade ni att ni skulle op för er familj, jag skulle helst vilja slippa det eftersom de är helt emot bröstoperationer.. Jag har funderingar på att bara förstora dem så de blir lika stor som när jag har push up med inlägg, kanske en aningen större.. När ni op er, är det många som "sett" att ni gjort det, eller? Ohh jag är så nervös över det, och detta är verkligen en sak som jag måste göra för mig själv.. Jag är så missnöjd med mina bröst som de är nu, och just nu så "fuskar" jag ju bara till mina bröst som jag har... Inlägg... push up m.m... Så det borde ju inte synas så här med kläderna på..
Hade ni mycket ont efter op? Jag jobbar på kontor och har ett väldigt stilla sittande och stillsamt jobb, tror ni att man klarar att bara vara ledig i ca ½ vecka innan man börjar att jobba.. Det skulle vara skönt att slippa ta ledig och så...
Och nu till det här med barn och ammning. Är det någon som fått barn efter sin op? Och hur har det gått? Hur lång tid fick ni barn efter op:n och hur ser brösten ut efter det??
Oj det blev verkligen massor med frågor.. Hoppas jag kan få svar på någon! :)
Ha det bra!
Kram