• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Tez82

linslusen

Heeeej! Jag ska på konsultion på Kosmetisk Kirurgi AB i Stockholm. :)

Tack för alla tips på fågorna! :)

• algit

Hej mamma till 2:
    Jag kommer ihåg dej ,och att vi diskuterade just detta med att masssera eller inte då vi är opererade på samma klinik men av olika läkare.Kommer du ihåg?
    Min läkare sa att man skulle massera för ett bra resultat och din sa att det inte behövdes.
    Trist för dej att det blev så ,men det kan väl rättas till så det blir lika fint som det andra.

• Benetton

algit

När började du massera dina bröst? Jag vet att vissa läkare säger att man borde massera brösten och vissa att inte men jag tycker att det är viktigt i vilket fall som helst.

• mysan99

Hej Sossan
    Jag ska åka hem samma dag då jag endast blir lokalbedövad samt får mycket lungnande.

• loppalina

Hej allihopa!

Hoppas att eran start på arbeten o skolor gått bra :)

När jag opererades så fick jag ligga kvar på sjukhuset över natten just för att dem ville ha koll. Jag är jätteglad över att jag låg kvar! Det var ju bara att ringa på klockan när man hade ont :)

Det där med att placera snitten är ju en smaksak, det viktigaste är ju ändå att man själv är nöjd (eller hur) ! ;)

Mamma till 2: Jag kommer oxå ihåg dig! Välkommen tillbaka :) Vad trist att du råkat ut för kapselbildning :( Håller tummarna för att det skall gå bra för dig ;)

• Lisa22e

mysan99

Jag ska inte ligga kvar över natten. Det tyckte jag var konstigt när jag var på konsultationen och dem sa att jag skulle få åka hem redan samma dag.

Ska du bara vara lokalbedövad. Då är du väl vaken under hela operationen. Det låter läskigt tycker jag.
    Fast man mår nog bättre då efteråt än om man blivit sövd.

• Lisa22e

Det här med om man ska massera eller inte har som jag fattat det att göra med om det är släta implantat eller texterade(lr hur det stavas).

Släta implantat ska masseras men det ska ej texterade.

Mamma till 2
    Jobbigt att du fick kapselbildning.
    Hade du släta implantat???

• Lisa22e

Nu är det bara sex dagar kvar.
    Idag har jag sagt adjö till mina pengar. 49 000 Det kändes kan jag lova.
    Nu är jag helt barskrapad

• loppalina

Hej Lisa22e!

Jag vet hur det känns när man betalat men du kommer att vara såååååå nöjd efteråt ;) Det var helt klart värt varenda krona :D Opererade mig för lite mer än ett år sedan ;)

• Jengirl

Lisa22e

Det var faktiskt skönt att få åka hem samma dag. klart man hade ont. Men det var bara att kura ner sig i sängen när man kom hem och bli uppassad av sambon.. så skönt så .

Svar på tråden Bröstförstoring (2)