• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Jengirl

linslusen

Så du hade inte ont alls efter op? Sved det inte eller nånting,du måste vara lyckligt lottad för man skär ju i kroppen så man tycker ju att nåt borde det ju kännas..
    Eller?

• Ulle83

Någon som vet om de är på något sätt dåligt att sola innan man ska operera sig .. med tanke på ärren.

Är de någon av er som lagt in 310cc och isf. vad har ni fått för cupa då? vet ni några bra sidor man kan titta på de .. ?

Tackar på förhand..

• Lisa22e

linslusen

Det är en släkting som ska gifta sig. Jag har funderat på att bara gå på själva vigseln. Men vill så gärna vara med å käka o så oxå. Har ju aldrig varit på bröllop förrut, men har alltid drömt om att få gå på ett.
    Typiskt att allting jämt ska krocka.

• Swing

Jag opererades en tisdagmorgon. Nästa dag hade jag inga problem med att kränga sport-bh och kläder över huvudet. På fredagförmiddagen stod jag och strök kläder. Försiktigt, visserligen, men ändå. Jag tror det är väldigt individuellt hur man mår. Jag kände faktiskt inte det där behovet av att skydda brösten med armen eller så, men har förstått att de flesta känner det. Jag är för övrigt ganska smärttålig. Du kan ju alltid åka hem när du känner att du inte orkar längre. Lycka till!!!

• sossan

hej Ulle83: jag har en kompis som op på art clinic och är väldigt nöjd.
    kolla storlekar på www.qvinna.info där kan du välja storlek före och inläggsstorlek och se olika resultat

• sossan

guud vad skönt att höra att det fins dom som inte mått så dåligt efter op. själj har jag 7d kvar o e skiiit nervös, dels för hur jag kommer må och inte minst resultatet, jag skall ju inte ha så stort iof, men jag vill ju inte att det ska se onaturligt ut,, typ som två bollar eller nåt, asså jag vill ju inte att hela stan skall se för jag gör det ju enbart för min egen del. ojoj ni måste tro att jag e galen;)

• Ulle83

Hej Sossan: vet du vilken doktor och vad hon valde för typ och storlek vad hon hade innan m.mm.m
    Har hon skrivit in något här på forumet isf vad heter hon ..

• Ulle83

Sossan :Förresten tackar för svaren!! ;)

• lycka-79

Lotus

Sorry att mitt svar dröjde, har inte varit inloggad här på några dgr. :) Mitt vänstra inplantat glider neråt, dvs att huden inte riktigt håller "tätt" undertill. Än så länge så har det glidit ner en cm, vilket kanske inte är så mkt egentligen. Men det känns, gör rätt ont i ärret ibland och så. Iom att tyngden hela tiden vilar på det och om jag använder bh med bygel så skaver det i sin tur på utsidan... Inget bra. Så jag ska in och få ett nytt inplantat. Som tur är så slipper jag kostnaden då Mats på Akademikliniken ansåg att det är ngt som de ska stå för, iom att det fanns indikationer redan från första början efter operation att det höll på att glida ner.

• Tez82

Hejsan tjejer! Nu har jag varit på min konsultion! :) Allt gick jättebra men jag trodde inte att jag skulle "behöva" lägga in så mycket som jag ska göra!! 325 eller 375 ml!! Jaiks! Men det såg himla bra ut vill jag lova, då kommer det att bli en D kupa! :) Men nu till en liten sak, jag hade med mig en kompis också som ska op sig och hon skulle ta ca 427 el 475 för att få samma storlek som jag och då har vi samma bh storlek innan, dock är hon större än mig, inte på längden men... Så jämnför aldrig med varandra eller på biler.. Men kan ju ha med sig en bild och säga ;så här vill jag se ut, och då fixar ju de det så bra det bara går. Men alla ser vi olika ut, så förblinda er inte på vad andra lägger in, eftersom vi alla är olika i kroppen.. storlek & längd med mera. :) Utan prata med din läkare så ordnar han och visar det bästa för just dig!

Det är iallafall vad jag lärde mig efter helgen.. :) Hoppas det kan hjälpa någon annan med. Jag hade tittat på en massa bilder innan och jämnfört och så, så jag trodde att jag skulle behöva lägga in typ 200 ml för att få det resultat jag ville ha.. men icket..

Längtar så himla mycket.. Fast lite trist att jag var tvungen att göra ett lyft med.. :( Men allt för att det ska bli bra! :)

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)