Hejsan tjejer! Nu har jag varit på min konsultion! :) Allt gick jättebra men jag trodde inte att jag skulle "behöva" lägga in så mycket som jag ska göra!! 325 eller 375 ml!! Jaiks! Men det såg himla bra ut vill jag lova, då kommer det att bli en D kupa! :) Men nu till en liten sak, jag hade med mig en kompis också som ska op sig och hon skulle ta ca 427 el 475 för att få samma storlek som jag och då har vi samma bh storlek innan, dock är hon större än mig, inte på längden men... Så jämnför aldrig med varandra eller på biler.. Men kan ju ha med sig en bild och säga ;så här vill jag se ut, och då fixar ju de det så bra det bara går. Men alla ser vi olika ut, så förblinda er inte på vad andra lägger in, eftersom vi alla är olika i kroppen.. storlek & längd med mera. :) Utan prata med din läkare så ordnar han och visar det bästa för just dig!
Det är iallafall vad jag lärde mig efter helgen.. :) Hoppas det kan hjälpa någon annan med. Jag hade tittat på en massa bilder innan och jämnfört och så, så jag trodde att jag skulle behöva lägga in typ 200 ml för att få det resultat jag ville ha.. men icket..
Längtar så himla mycket.. Fast lite trist att jag var tvungen att göra ett lyft med.. :( Men allt för att det ska bli bra! :)
Kram