• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Swing:
    Tack för ditt svar!
    Jag är 164 och väger ca 54.
    Jag känner mig så klyven fast jag och läkaren har bestämt 310 och det såg bra ut med prov bh:n men kan ändå inte sluta fundera på om 330 är bättre. Är så svårt att föreställa sig hur det blir,tyckte du att när du provade storleken hos läkaren i prov bh:n att storleken blev som slut resultatet??..Jag ska operera mig den 15 september.

Kram ulle83

• linslusen

Sess :

Hej :)
    Jag har runda geléhallon.
    Vad har du bestämt dig för?

• mysan99

Ulle83
    jag ska operera mig nu på torsdag jag ska fylla ut det jag har , men behöver ej göra något lyft. Ha det så bra!!

• Ulle83

Myssan99:

Hoppas att allt går bra för dig. Du får skriva och berätta. Ha det så bra!

• mysan99

Ulle83
    Tack! Jag hör av mig.

• sossan

usch, nu börjar jag bli riktigt nojjig, är det någon här som jobbar innom vården/omsorgerna??? hur har det gått för er att jobba efter... första veckan eller två förstår jag ju att man ska ta det lungt men sen...
    föresten, ska op måndag 5 september kan jag vara med på konferens på onsdag?? kommer det märkas, det e ju inget jag vill skyllta med direkt,, nån som vet:) tack

• Swing

Ulle83: Du är 5cm kortare och väger 10 kg mindre än mig.(Jag vill gå ner 2-3 kg!) 310 blir nog bra, ta INTE mindre.
    Min läkare hade inte alla storlekar, så jag kan inte ge nåt bra svar på din fråga om provningarna och slutresultatet. Tyckte MM320 såg rätt bra ut och FM395 alldeles för stora. Men det blir stor skillnad när dom kommer in i kroppen. Nu efteråt skulle jag ju velat ha kring 400. Men egentligen skulle det väl inte göra så stor skillnad.... Jag fick i alla fall full D-kupa, precis som jag ville.

sossan: Du menar väl inte opereration den 5:e och konferens den 7:e??
    Jag mådde jättebra efteråt men kan verkligen rekommendera alla att unna sig att stanna hemma i avskildhet och ta det lugnt en vecka! Man sover dåligt, är trött, har lite ont, det spänner/sticker och känns lite jobbigt och väldigt nytt.

• Ulle83

swing:

Tack! Känner mig lite lungnare:)
    Kul att du blev nöjd med ditt resultat!

När jag fick min pojck råkade jag ut för en bröstbulld, dom fick sticka mig i bröstet och tömma ut varr ca 4ggr.De bröstet är därför lite mindre än det andra.Vet du om läkaren jämnar till det under op behöver säkert större inlägg i det bröstet???

• Swing

Ulle83: pratade ni inte om att brösten är lite olika stora på konsultationen?? Kontakta i så fall läkaren snarast! Annars blir det säkert samma implantat på båda sidorna. (För övrigt tror jag det är ganska vanligt att bröst inte är helt jämnstora och symmetriska).

• Ulle83

Jo,jag nämmde det för honom men han nämmde aldrig om något större inlägg i det bröstet. Jag ska ringa och kolla upp det!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)