• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • linslusen

Algit:

Japp jag känner mig helt som vanligt förutom att jag har större bröst o när man känner på dom så är dom inte helt mjuka, känns inge konstigt o ta upp saker från golvet heller. Jag har väl haft tur med allting :)
    O ändå så tog jag implantat som är större än rekommenderat av min läkare.

Ha det bra :)

• algit

Linslusen o vaxad:
    Vi läker väl i olika takt .Mina är däremot jättemjuka,känns precis som vanliga bröst.
    Det kan ju ta upp til ett år innan allt är ok har jag hört.

• algit

Linslusen:Har du oxå under muskeln?

• linslusen

algit :

Ja,jag har under muskeln, vad är det för skillnad om man har bakom eller framför?

• Sess

Linslusen

Vad för sorts inlägg har du? Gelehallon?

• Pernilla 25

Ulle83:
    Jag har lagt in geléhallon 310 och gick från en liten A-kupa till en C-kupa.

• algit

Linslusen.:
    Det är ju säkert skillnad i läknings processen om man har under eller över muskeln, det var så jag tänkte.
    Känns som att min kropp inte riktigt vill acceptera denna nyordning, men det ska den göra så är det bara.

• Ulle83

Pernilla25:
    Vad skönt att höra någon som valt samma inlägg som jag;).Min läkare rekomenderade 290cc men efter att varit hos sköterskan och provat 310-330cc tyckte jag att det kändes bättre. Min läkare trodde isåfall att 310cc skulle bli det bästa resultatet. Då har jag önskat få en c-d cupa. Idag har jag en b-cupa. Har du lagt under el över muskeln?
    Kram ulle83

• Elektra03

Godmorgon!!
    Hur gör ni med ärren om ni solar solarium?
    Jag tejpar ju fortfarande, men det känns som att den inte skyddar tillräckligt?!

Två månader kvar tills man slipper tejpandet!

• Swing

ulle83: om din kropp är i någorlunda normalstorlek och normalvikt så gå på de större inläggen! Det skiljer ändå såå lite mellan storlekarna. Det har man svårt att fatta innan man opererat sig (tyvärr). Jag ville ändra från 320 till 360 och funderade dygnet runt om jag gjorde rätt. Direkt efter op. tänkte jag att 320 hade räckt. Nu efteråt skulle jag gärna tagit 400....

Svar på tråden Bröstförstoring (2)