Lisa22e! Grattis till operationen!
Det där att det skvalpar i tuttarna var det fler som hade här, och var nån slags vätska eter op som sedan försvinner.
Det är inte säkert att dina bröst blir mindre! Jag gjorde op för 4 mån sen, och jag tyckte de blev för stora i början. Men de har inte blivit mindre, nästan tvärtom! Man märker ju på bh:ar o så att det "väller över" lite idag jämfört med när jag köpte deom. Nu har jag vant mig vid storleken o tycker de blev jättefina.
Jag åt smärtstillande i 3-4 dagar, de starka. Sen åt jag Alvedon 500 mg i kanske en vecka till. Men jag gjorde ett lyft oxå o hade VÄLDIGT ont länge efteråt. Det ömmar idag fortfarande, o har inte läkt klart.
Jag tog en tvättlapp o tvättade överkroppen med den, eller rättare sagt min sambo gjorde det. Jag var handikappad första dagarna, kunde knappt gå på toa själv! JAg hade ju bandage runt över brösten som inte gick att ta av.
Jag tyckte svullnaden böjade gå ner efter 1,5-2 månader och sen tog det ett tag. Men sen har ju bröstmuskeln töjt ut sig i stället, så mina hr inte blivit mindre. Men de har "fallit ner" på sistone, de satt ju uppe vid hakan efter op!
Lycka till o glöm inte att vila ordentligt!