• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Tack för svar!

Min läkare rekomenderade mig att sova i närheten första natten eftersom jag bor 10 mil från Göteborg,Så jag kan komma snabbt om det skulle bli några komplikationer. Kan nog räkna med att det blir en jobbig hem resa dagen efter. :)

Lisa22 Skönt att du känner dig bättre och att energin har kommit tillbaka..

• algit

Lisa22e.
    Jag sa ju, de tre dagar är SKIT sen vänder det sakta. varje dag kan man lite mer.Jag tror det tog en ca vecka för att ta sig ur sängen.

• mysan99

Gud vad det spänner i brösten nu, det känns som om dom ska spricka. När jag fryser blir dom sten hårda är det fler som har upplevt det? Längtar tills onsdag då får jag ta av bandaget och på med en sportbh och jag kan duscha!!!! Hur länge åt ni smärtstillande??

• Louise83

Hej Hopp alla!! ;)
    Helt ny här o de e kul att läsa igenom alla inlägg...själv gjorde jag en bröstförstoring för 5 månader sen. Jag har ännu inte läkt på ena bröstet, har ett hål in till implantatet. Det vätskar massor o jag får gå med flera bandage alltid. Varken röker eller dricker..så därav uppkom inte min komplikation. Jag e inne på min 6:e antibiotika kur (OM ifall jag får en infektion eftersom jag har öppet sår mitt i sommaren) Så fort jag slutar med antibiotika får jag feber o svullnar upp. INGEN vet vad som är felet med mig.Vi har sytt ihop det fyra ggr men de håller inte. Har alltid ont o får knappt göra nått kroppsligt om ifall gålet blir större. Nu ska jag iallfall Omopereras den 16Sept! (Tacka gud för det) så får vi se sen......Men till ALLA som inte redan opererat sig..Var försiktiga...var sjukskriven så länge som möjligt..rusa inte ut. Ta all hjälp ni kan få! ...MVH Louise

• algit

Mysan99:
    Ja så är det när man fryser ,man blir liksom iskall i inplantatet konstig känsla.Det var svinkallt ute när jag opererades så jag frös hela tiden.Undrar om det ska vara så alltid?

Louise83:Hej trist att det inte vill läka hoppas det blir bättre med en ny op.

• Ulle83

Jag har fått tabletter tror dom hetter cefamox ser inte riktigt vad han skrivit men det ska iallafall motvärka till infektion.. Man ska börja ta en tablett en dag innan op. Någon mer som fått det??

• Ulle83

Sossan: Då är det snart dax, Lycka till!

• Lisa22e

Louise83
    Tråkigt att höra att det gick så illa för dig. Får man fråga vart du opererade dig? Hur länge blev du sjukskriven? Lyfte du tungt för tidigt eller har dem inge teorier alls varför det blev som det blev?

Hoppas det blir bättre för dig snart...

• algit

Ulle83:
    Det är antibiotika de flesta får det för at OM man får en infektion så ska den slås ut medetsamma.

Lycka till imorgon sossan!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (2)