• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Ulle83

Vad kul att höra! :) Vet du om hon gjorde lyft också?

• Tez82

Ulle83

Nej hon gjorde inget lyft. Utan la bara in silicon. Hur kommer du att göra lyftet? Med ankar ärr eller utan?

• Ulle83

Tez82:

Jag tror det blir utan.
    Ska du göra lyft?
    Har du hört vilket som är bäst med eller utan ankarr ärr?

• Ulle83

Ni som gjort lyft:

Blev ni nöjda? Hade ni med er någon bild som visade hur mycket lyft ni ville ha?

• Just-me

Tez82
    Åh skönt att höra att dom inte spricker så lätt och att man ser det på formen i så fall :)Precis va jag ville höra!

Ok, jag får väll se vad dom säger om läkare till mig sen.. måste få in alla pengar innan jag vill boka :)Har inget fast jobb så det blir svårt med lån...

Eftersom jag inte varit där än på info så vet jag inte hur mycket jag ska ha i.. Vill nog ha en fyllig C kupa, har B nu.
    Hoppas läkaren kan se på mig och säga vad som blir bäst... såå nervöst, vill ju inte ha för litet eller för stort.
    När man läser så här på forum så verkar det som om dom flesta önskat dom lagt i mer..

Jag kommer inte behöva göra lyft iaf, men när jag kikat runt på vad folk har så lutar det mot ca 350 som jag vill ha, men vi får se va dom säger :)

Kramar

• Tez82

Ulle83

Ja jag kommer att göra ett lyft. :) Och det blir med ankarärr. Jag tycker nästan att de som använt den metoden fått de finaste brösten efteråt. Men jag tror mycket det har med att göra vilket sorts "häng" man har innan vad som är den bästa metoden. Har kollat på en massa före och efter bilder. Så jag hoppas det blir bra på mig med. Man får ju lite mer ärr, men det spelar ingen roll bara de blir fina och runda! :)

Kram

• Tez82

Just-me

Vad skönt att du slipper lyft. :) Men far på en sån där konsulation, då får man veta allt och lite därtill! :D Du får även prova inlägg så du får se ungefär hur resultatet kommer att bli efter op:n! :) Riktigt roligt faktiskt! ;)

Hur är du i kroppen om jag får fråga? Jag är ca 167-68cm och väger runt 57kg och jag har full B-kupa liten C-kupa nu, och med 350-375cc skulle jag få en D-kupa.

Kram

• *Hanna*

Vad kul att det finns fler som har gjort/ska operera brösten i Falköping! Har efterlyst någon länge! Själv skulle jag varit där på konsultation i måndags, men jag avbokade den eftersom jag kände att jag behöver spara lite mer först, hade tänkt ta lån, men jag ångrade mig....
    Hur fungerar det, är det en konsultation med sjuksköterska först, och sedan en med läkaren och sen operation?

Sen undrar jag en sak till som jag har hört, stämmer det att inläggen kan spricka när man flyger?

• loppalina

Hej *Hanna*!

Implantaten klarar en hel del tryck vill jag lova! Jag har flugit flera ggr med mina implantat, så det är bara en skröna att dem går sönder vi flygning.

När jag var på min konsultation så kastade jag implantatet allt vad jag orkade i stengolvet och det gick inte sönder.

När du beställer tid för en konsultation så träffar du läkaren på en gång. Det är ju jätteviktigt att du känner dig trygg med denne, eftersom att h*n kommer att genomföra operationen.

Så ställ alla frågor till läkaren som du träffar på konsultationen. Skriv ner en lapp och ha med dig.

• Elektra03

Jag har gjort lyft + förstoring, det blev grymt bra!

Ärren ser jättefina ut och det är bara 4 månader sedan jag gjorde det....

Svar på tråden Bröstförstoring (2)