• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Ulle83:Ja de flesta får detÄven om man kan tycka att det är meningslöst att äta det om man inte får infektion, men det vat man ju inte innan.

• Ulle83

Algit:

Men det är skönt att man kan motverka det om det går. Fick du någon infektion.

• sossan

Tack alla!
    nu skall jag försöka somna mina nerver :)
    natti natti

• lemon

Hejj alla!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

GRATTIS till era nya boobisar Mysan99 och Lisa22e!!!!

Lycka till idag sossan!!

SESS:

Jag har geléhallon, halvmjuka eller vad de heter! 300 cl lade jag in, hade inte velat haft större! Har 80C på bh:ar nu, men ibland är de lite för små, men jag är väldigt nöjd.

Eftersom jag gjorde ett lyft får jag leva med ärr runt hela vårtgården (de flyttade hela den) samt ett ärr från vårtgården och rakt ner mitt på bröstet. Men de syns mindre o mindre. Och mina bröst har en helt anna form mot tidigare, runda och fina! Jag ångrar mig verkligen inte!

KRAM

• Tez82

lemon

Vad roligt att du är nöjd! Jag ska också göra samma ingrepp. Lyft och inlägg. Är som lite nervös för ärren, men allt blir bättre än som det är nu. :( Hur upplever du dina ärr?

Hur var din tid efter Op:n? Hade du mycket ont? När kunde du börja jobba igen? Oj massor med frågor, hoppas du vill svara. :)

Kram

• Tez82

Måste också säga grattis till Mysan99 och Lisa22e! Hoppas ni mår bra och är supernöjda med era nyr fina bröst!

Och lycka till!!
    till dig sossan

Stor kram

• Ulle83

Tez82: När ska du opereras? Jag ska op 15 september.

• Elektra03

Louise83

Vad jobbigt att du fått såna komplikationer! Hoppas det ordnar sig...

Får jag fråga vart du opererade dig, vilken klinik?

• Benetton

Använder någon av er någon kräm för ärren och var finns det i så fall krämen att köpa. Jag har läst på amerikanska sajter att det finns flera olika krämer för att smörja in sina ärr för att de ska bli fina, inte röda och läka bättre.
    Tack för svar

• Ulle83

Benetton

På mina papper som jag fått står det att efter bröstoperation rekommenderas Body hydrating cream en cream som snabbt går in i huden,och som med hjälp av hydroxisyror samt eteriska växtoljor konditionerar på djupet för att göra huden mjuk och spänstig. Ska användas morgon och kväll. Kostar 335kr för 222ml.

Om man tänker åka utomlands rekomenderar dom Waterproof solar spray SPF 25 det är en lugnande,vattenfast solskyddsspray som skyddar ärrvävnaden mot pigmentering.

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)