• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Lisa22e

Nån mer än jag som har fått feber efter op????

• Carolineeee

Hej igen...

Har fortfarande lite funderingar angående vilken storlek jag ska välja.
    Ni som har gjort en D-kupa:
    Jag har hört att man kan glömma att någonsin mer bära klänning. Med tanke på att inte många klänningar är 44 vid brösten och 36 vid midjan (jag är ganska smal). Hur har ni upplevt detta?
    Sen är det svårare att hitta snygga BH:ar om man har större byst än en C-kupa.
    Hur är era erfarenheter?

Kram Carro

• algit

Hej lisa22e:
    Jag tycker att du ska ringa din läkare imorgon om du har feber. Har du fått pencillin?
    Det brukar man få för att om man får en infektion ska den liksom "dö".
    Men man kan ju få feber av många anledningar tror inte att du behöver ta ut dem, men ring dit imorgon.
    Jag fick min läkares mobilnr att ringa dygnet runt första tiden om det var nåt så har du fått det ring nu och fråga.

• algit

Carolineeeee:
    Jag har 75 E och har och har storlek 36 har köpt flera fina klänningar.
    Köper t-shirt i small tom extra small går alldeles utmärkt.
    Det som inte blir bra är blusar ,skjortor alltså för att det ska gå runt över brösten utan att glipa blir det stort under.men man kan inte få allt .

Bh kan vara svårt men man hittar sina ställen men de är inte gratis.
    Nåt som jag känner nu jag som alltid handlat billiga bh på rea. Kan numera inte ha annat än riktigt bra bh.

Viktoria: hej välkommen hit.Jag har gelehallon de syns absolut inte känns inte heller. Är mjuka som vanliga bröst.Fastare än de utammade tomma bröst jag hade innan men så ville jag ha det.

• Carolineeee

Algit:
    Tack för att du svarade så fort.
    var köper du klänningarna då? Vad har du för tips att hitta snygga BH:ar?
    Är bara orolig för att det bara finns "tantmode" på de storlekarna...

• algit

Grattis mysan99:
    När jag vaknade efter op. kändes det oxå som att jag brutit alla revben plus att det satt en elefant minst på min bröstkorg.
    Men redan nästa dag var det bättre med den känslan.
    Som jag skrev innan tre jobbiga dagar sen blir det sakta bättre man orkar o kan lite mer för varje dag.Sen efter en vecka är man nästan människa igen.

Sen efter för mej tror jag ca 14 dagar den fantastiska känslan att kunna sova på sidan bättre än att vinna på lotto.
    Det var det i efterhand jag tyckte var jobbigast att bara kunna ligga på ryggen fick fruktansvärt ont i ryggen mer än i brösten.
    Så ta det lugnt ät dina värktabletter vila vila vila.

• algit

Carolineee:
    Olika en del har ju varit i mera stretch tyg men en jättefin med dragkeja i ryggen i bomullstyg.
    Det tror jag inte är ett problem.
    Jag hade nog mer problem innan med klänningar för att jag inte "fyllde "ut dem upptill.

Bh Chantelle har fina jätte bra ,sköna bh finns på tex twilfit har man tur så finns 75 E. Annars bättre att gå till underklädsbutik.Typ H&M kan du glömma.
    Och jag har tur att i min lila håla jag bor är det en tjej som öppnat en bh affär och finns inte den modellen i min storlek beställer hon hem den.
    Men hon har mycket i min storlek.
    Enda problemet är att bh konto har ökat något fruktansvärt hahaha

• Sess

Lemon!

Vad kul att du är tillbaka! Har läst i de här trådarna sen i början av maj (började inte skriva förrän för ett par veckor sen).

Vad skönt att du är nöjd med dem! :) Vad är det för implantat du har?

• mysan99

Lisa22e
    Hur mår du nu, har du forfarande feber?

För min del gör det ont mest när jag andas, läkaren ringe mig i morse o sa att det gör det. Har tjuvtittat lite under idag dom ser jättefina ut!!

Algit
    Var har du dina snitt?

• algit

Hej undrar oxå hur lisa22e mår??????
    mysan 99: Jag har snitten i armhålan.
    Bra att du är nöjd med dina nya behag.
    Är du helt tejpad eller bandage du kan ta av?
    Jag hade bygelbh plus ett "spännband" typ med kardborreband så jag kunde titta hur mycket jag ville.Hade dött av nyfikenhet annars tror jag .

Svar på tråden Bröstförstoring (2)