Tez82
Hej!
De syns ju, det gör de. Det som är störst är det som går mitt på. Men det ser ju bara jag o min sambo, jag kan ha urringat o det syns inga ärr. Nu är det bara 5 mån sen jag gjorde op, och det kan ta över ett år innan ärren bleknar. Men jag störs inte av det på nåt vis, men jag var lika orolig som dig innan. Jag vet ju att hade jag inte gjort ett lyft hade jag haft två C-kupor som hängde idag...och det hade inte varit snyggt!
Jag tillhör dom som hade JÄTTEONT. Första två dygnen gjorde det ont i bröskorgen för varje andetag, nu vet jag hur det känns att bryta revbenen! Svårt att sova, halvsatt upp på stor kudde o fick ont i ryggen av det. Tog nog 2,5 vecka innan jag kunde ligga ner helt på rygg. Tog 5 dagar innan jag gick utanför tomtgränsen.
Jag jobbar på kontor, så jag började efter 1 vecka, men det var kämpigt. Svårt att köra bil var det, och jobbigt att sitta upp en hel dag. Var tvungen att ta små promenader ibland.
jag har nästan glömt hur det var! Men jag kan säga att de 3 första dagrna var värst, sen vänder det. Efter 3,5 vecka kände jag mig nästan normal igen. Nu kan det ömma på de stora ärren, och det är lite hårt nertill under snittet.
Men det blir bättre o bättre! Jag ångrar inte nånting! Det var värt varenda krona och smärta!
Fråga mer om du vill!