• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Tez82

mysan99 - Berätta gärna efter hur det gick! :) Lycka till!

Kram

• lemon

Tez82!

Jag hade nästan nyligen bytt jobb (beställt tid för op innan jag visste att jag skulle byta jobb). Men jag talade om det ca 1,5 mån innan. Jobbar på ett litet ställe så de kändes okej. Har en manlig chef men det var inga problem. Jag tog föräldraledigt då jag har barn och hade dagar kvar. Min sambo var oxå hemma o hjälpte mig med ALLT.

Jag trodde nog inte att mina bröst skulle bli så här fina o runda. Ärren hade jag räknat med. Jag vet ju att jag itne kan få bröst utan ärr o så, då jag har ammat o fått häng. Men med mina förutsättningar blev det till det bästa!

Dessutom hade jag lite hudbristningar efter amningen som inte heller försvunnit, men de har bleknat o syns mindre nu när huden är utspänd. Jag har även tydliga blodåror o det kan man inte heller göra nåt åt! Men lite solning så blir det lite bättre. Måste tejpa ärren bara.

Kram! När ska du op dig?? Var det hos Kratz?

• Tez82

lemon

Jag blir så glad när jag får höra att alla blir så nöjda! Jag hoppas det blir lika bra på mig med! :) Fick du någon kräm som skulle gör att ärren blev mindre synliga? Min läkare sa något om att jag skulle få det när jag op mig. Undrar om det verkligen fungerar? :) Hoppas!

Jag ska operera mig på Komsetisk kirurgi AB i Falköping. Och min läkare heter Ivan Letterfors. Var opererade du dig?

Kram

• mysan99

Hej Alla!
    Har nu varit hos läkaren, så skönt att få bort allt kliande bandage. Allt var bra. Jag har ont under det vänstra bröstet när jag rör armen eller går och nu känns det mer när man inte har bandaget kvar, men annars så är det som det ska. Dom blev så som jag ville det ända är att man skulle kanske tagit lite större?

• Swing

Tez82: Jag tog faktiskt inte semester. Sjukskrevs i 2 veckor, men kunde absolut inte berätta på jobbet & använda intyget (bara familjen vet). Var hemma 'sjuk' i en vecka och behövde inte läkarintyg. Skyllde på att en gammal åkomma spökade igen, ny behandling....
    Har ett arbete där det är svårt att vara borta och opererades under en lugn period som inte drabbade verksamheten. Tycker inte jag snyltade under dessa få dagar. Tar stort ansvar och brukar aldrig vara sjuk eller ens borta en timme i onödan.

• Just-me

Tez82

Vilken läkare ska du ha i Falköping? Tog du silikon eller koksalt?
    Lycka till!!

• Tez82

Swing - Men det låter bra det. Jag har ju liksom en vecka "tillgodo" på min semester, så då blir det ju bra att ta ut den då, och skulle man behöva nån dag extra får man väl vara "sjuk" då. :) Vill ju inte behöva berätta vad det är man ska göra..

Kram

• Tez82

Just-me

Jag ska Ivan Letterfors och jag har valt silicon inlägg då jag tycler att de kändes mest naturliga. :)

Ska du op dig där?

Kram

• Tez82

Hjälp jag kan ju inte stava i dag. Hoppas ni förstog ändå! ;)

Kraaam

• Just-me

Tez82

Jag funderar på det.. men inte bestämt mig helt än. Men Falköping är jätte nära och jag har hört bra saker om dom. Men är rädd att silicon inte är så säkert. Vad har dom sagt till dig om det?
    Vet du om Ivan Letterfors har några anmärkningar?
    Gud va kul för dig :)

Svar på tråden Bröstförstoring (2)