• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Just-me

*Hanna*
    ja det lät så konstigt, blev helt paff.. har ju aldrig hört att man aldrig behöver byta ut dom, tvärs om att man måste det efter några år... hmm :S
    Men brösten ändras ju alltid med eller utan implantat så man kanske vill göra om dom även om det ínte är något fel på dom..

Nej jag har inte varit på konsultation än..
    Kramar!

• Just-me

Tez82.

ÅÅh feb? Jag har riktat in mig nånstans där med för jag borde ha alla pengar klara då! :) Haha kul! :) Vilket datum ska du va där?

Kramar

• Elektra03

ulle83

Jag gjorde med ankarärr! Jag trodde att ärren skull se mycket värre ut än vad dom gör, så jag är glatt överraskad!

• Tez82

Just-me

Jag ska åka dit den 28/2 och opereras den 1/3.. Får åka hem den 2/3. :)

Hi hi.. Ja men då är det rätt lika för oss båda då! Vi får vänta och längta några månader till! :)

Kram kram

• Just-me

Tez82.

Shit va kul :) hihi, kanske lyckas pricka in samma datum :P
    När måste man ha betalat?

Kram

• Benetton

Sara23
    Jag ska göra min op den 9 nov, och jag ska ha runda gelléhallon soft touch. Idag har jag en A-kupa och jag ska upp till en C-kupa förmodligen mindre D-kupa(400cc-450cc)blir det säkert för min del för att jag är 1.75cm. Jag ser fram emot det verkligen och jag ska göra den på PKC i Malmö. Jag är oxå jätte nervös men jag vet att det bli bra.
    Kram

• Ulle83

Hej Just-me

Jag fick betala in 20% av operationskosnaden inom 7 dagar. Resterande belopp betalas 10 dagar innan op dagen. :)

• lemon

Tez82!

Jag har op mig på Plastikkliniken i Linköping, jättebra! Väldigt duktig läkare måste jag säga. Jag har mailat o ringt o varit orolig för allt möjligt o han har varje gång sagt att det är helt normalt. Att jag ska ta det lugnt o läka så ger det med sig. Varje gång har han haft rätt.

Jag har tänkt på att skaffa nån slags kräm att smärja ärren med, men det är inget han har rekommenderat. Men nu smörjer jag in hela brösten med vanlig hudkräm varje gång jag duschat, kanske gör nån nytta!

Ni som masserar brösten, hur gör ni? Masserar ni bara o klämmer lite, eller några särskilda rörelser, och hur hårt?

Kram på er alla!

• Tez82

Just-me

Ja precis! Det hade ju varit himla skoj! :) Man måste betala in pengarna en vecka innan op:n så att de verkligen kan se att de kommit in. Annars fick man betala det kontant där också om man ville, men vem vill gå med så mycket pengar på sig! Nää skönt att göra bort det innan! :)

Kraam

• algit

Hej just-me:
    Jag frågade min läkare om det han sa oxå så.Att man behöver inte byta ut dem för att de behöver bytas.
    Men även med dessa bröst händer saker med åren tyngdlagen du vet.
    Eller om man får flera barn och så.Och de förändras.
    Så att därför kanske man vill "snygga "till dem inte för att det händer något med inplantaten.
    Han ska kalla mej för koll om 10 år.

Svar på tråden Bröstförstoring (2)