• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Lisa22e

Carro

Jag var också orolig för bristningar innan min op och frågade min läkare och han sa att jag inte behövde oroa mig.
    För bristningar hade ofta med hormoner att göra. Så om man inte gör jätte stora så behöver man inte oroa sig för det.
    Men det finns ju försäkrighetskull också krämer att köpa på apoteket för att motverka bristningar t ex när man är gravid brukar man ju köpa nån hudkräm och smörja med.

• ISLA

Carro18
    Cosmo op mig i maj detta året, har bara gott att säga om honom och kliniken! Svarar gärna på alla frågor som du har, vet själv hur mycket man undrade över inför op.

• ISLA

Glömde säga att jag hade bristningar innan op, men de försvann efter op.

• carro18

Hej!

ISLA:

Okej.. Ja, jag är ju lite orolig, eftersom att jag ska op mig den 20e, så det är ju ganska snart.. hur var det dagen efter? när kunde du börja leva som vanligt? tänkte du på något speciellt som du inte kunde göra?

• Ulle83

Just me och Tez82:

Tack!:) Det viktigaste är absolut att man själv blir nöjd och vet vad man gör. Tyvärr finns det ju alltid folk som reagerar negativt men det är ju mest avundsjuka!

Jag ska lägga in 330cc+lyft. Just nu har jag bh storlek 75b liten c. Vad tror ni det blir för storlek av det efter op?? Känns så förvirrande!!!!

Kramar!!

• sossan

hej
    nu har det gått 4dagar sen op, men jag mår inte nåt vidare ont när jag rör mig och när jag skrattar och känner mig allmänt dåsig.
    lite svårt att slappna av när man har en 2-åring som helatiden hittar på bus :)
    sån tur e så har jag en underbar pojkvänn o mamma som stöttar till max.
    nån mer här som kan sig krasslig så här "långt" efter, känns som om det aldrig kommer bli helt normalt :(
    kram

• Ulle83

Hej sossan:

Jag har ju inte op mig än men på Torsdag är det dags :)
    Jag har en 3-åring som gärna vill busa och stoja oxå,känner mig lite orolig över om han kommer emot.:(
    Men jag har oxå den turen att jag har en helt underbar pojkvän som hjälper mig..

Vad fick du för bh storlek?

• Mexxis

Ulle83

Vad får du betala för ditt lyft + 330?

• sossan

hej ulle83
    ja det kans lite jobbigt när hon vill sitta i knät o gosa o mamma knapt kan röra sig :(
    man får liksom lite dåligt samvete
    men hon sover breve mig i sängen som vanligt o det har gått bra

vet inte riktigt vad de e för storlek b karnske c, 75 runt iaf

lycka till på torstag!!

• Ulle83

Hej Mexxis

Jag får betala 45000 för mitt inlägg+lyft.

Kramar

Svar på tråden Bröstförstoring (2)