• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

Just me:
    Jag har opererat mig på Citadell.Fråga gärna om det är nåt.Jag är jättenöjd.

• algit

Just-me:

Jag fattar det som att läkarna på Citadell bara delar lokaler.De har ju olika hemsidor olika telnrSå ring till den du bestämmer dej för.
    Jag opererades av Peter Cosmo.Har runda gelehallon mellanprofil.De är mjuka som vanliga bröst och absolut helt naturliga ingen antydning till "bollar" ens.

• Just-me

ISLA

Oj! starkt av dig att kunna genomgå så mycket på en gång :)
    Skönt för dig att då mådde bra efter :)

Kram

• Just-me

Algit

Jaha, va knepigt.. Jätte svårt att bestämma vem man vill ha.. Om man ska ta samma som ens bekanta eller om man ska ta den man hört mest om här på nätet.
    När du fått sånt bra resultat så lutar det till Cosmo hehe..;)

• Tez82

Ulle83

Jag får pencillin dagen då jag kommer till kliniken. (dagen innan op). Och sedan ska jag äta det en vecka frammåt.

Men sjukskriven kommer jag inte bli då jag tar en veckas semester från jobbet. Men de på kliniken tippade på att jag skulle kunna komma tillbaka till jobbet en vecka efter op eftersom jag har ett sånt lätt jobb. Jag jobbar på kontor och sitter mycket framför datorn och i telefon.

Blir du sjukskriven och i sånna fall hur länge???

Kram

• Ulle83

Tez82:

Jag blir sjukskriven i 2 veckor. Konstigt att det kan skilja så olika från klinik till klinik!

Kramar!! :)

• Pernilla 25

Benetton:
    Min svåger kommer hit om en stund och ska försöka hjälpa oss att fixa en hemsida. Om det lyckas lägger jag ut sidan här så att du/ni kan få se hur fina vi var/kände oss.
    Vi kan kanske träffas igen efter din op som algit föreslog, hade varit jättetrevligt.
    Kram på er alla!!!

• algit

Just-me:
    Vi var ett par tjejer här när jag just hade opererat mej som alla hade opererats på Citadell.
    Och de lustiga var att de två läkarna gav sååå olika förhållningsregler efteråt.
    Tex. tycker Cosmo att man ska massera brösten för ett bra resultat det tycker inte den andra.
    Och vad man ska ha på sig eteråt skiljer sig med.
    Men samtidigt tror jag de flesta är nöjda med resultaten.
    En tjej ska op. om sig pga. att hon fått lite kapselbildning .Hon opereraades av Johan Nord.... kommer inte på hans namn.

Jag kan ju bara säga vad jag tycker om Cosmo den andra har jag aldrig träffat.
    Jag upplevde honom som mycket kunnig fick omedelbart stort förtroende för honom.
    Vi hade samma uppfattning om vad som var "snygga bröst".Jag ville absolut inte att det skulle bli "bollar".
    Han tycker själv att det är fult.
    Han sa att det som är hans mål är att ingen ska kunna se att du har opererat dej.
    Och han var mycket stolt över "sitt verk" med mina han kunde inte sluta titta och bara gick på att det var de snyggaste han gjort,när jag var på slutkontroll.
    Och han sa att ibland så måste jag få klappa mej på axeln och tycka att jag är duktig på det jag gör.
    KUL!!!!!
    Så jag lovar att han kan sin sak och är desutom mycket trevlig.
    Och alla där är trevliga man blir behandlad som en prinsessa.

• algit

Pernilla 25:
    Glömmer hela tiden att gratulera dej eller vad man gör när någon har gift sig GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
    Gick allt bra?
    Skulle vara kul att se bilderna.
    Älskar att gå på brölopp ,man får så sällan göra det.
    Mår du bra annars?Hur är nya jobbet?

• algit

Snygg stavning jag hade på på bröllop haha

Svar på tråden Bröstförstoring (2)