• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • mysan99

loppalina, Algit

Tack för era svar!
    Det är skönt att höra att det blir bättre.

• sossan

hej
    har nu gått en vecka sen min op o det värker som bara den, börjar bli lite orolig nu äter full dos värktabletter men inget verkar hjälpa :(
    ska tillbax till läkaren idag så vi får se vad han säger..

kul att det har gått bra för er andra o lycka till ni som e på g :)

kram på er

• Emma86

Hej hopp!

Tack loppalina! :)

Är det någon som har erfarenhet av Victoria kliniken? :) Och vad ligger kostanderna på där om man ska göra en bröstförstoring? Jag bor i Norrland och vill helst operera mig på citadellkliniken, men resvägen dit är så krånglig så jag tänkte höra mig för om ni har några bra kliniker och rekomendera i sthlms-området? :)

• linslusen

Emma86 :

Jag har opererat mig på VIctoriakliniken mars i år.
    priserna är lite olika på den kliniken, jag tror att runda geléhallon ligger på 35.000:- o dom anatomiska 45.000:-
    Tycker det var superbra där, rekommenderar verkligen den kliniken.
    ÄR så nöjd med mina :)

Lycka till :)

• Ulle83

Pernilla25: Bilderna av ert bröllop är jätte fina.Vilken tur ni hade med vädret. GRATTIS!

Kramar Ulle83

• Pernilla 25

algit:
    Tack så hemskt mycket!!!

• Pernilla 25

Ulle83:
    Tack så mycket!!!

• Pernilla 25

Till alla nya:
    Hej och välkomna hit!!

Fick själv många svar och tips här innan min operation. Det är nu 3 månader sedan jag gjorde min operation.

Har ni några frågor så tveka inte att ställa dem, inga frågor är för dumma eller för konstiga.

Kram och lycka till!!!

• Ulle83

Annie_81 och Chikan:

Jag ska göra bröst op på Art Clinic í Göteborg nu på Torsdag :)och jag ska lägga in gelehallon runda. Jag måste verkligen säja att jag tycker dom är jätte gulliga där,det känns jätte bra.:)

Chikan: Vilken läkare ska du till?
    Min läkare är Fredrik Gewalli.

Kramar ulle83

• Sara23

Emma86

Hejsan och välkommen hit!
    Jag kommer också från norrland, jag ska göra min operation hos Kosmetiskkirurgi AB, men allt med avstånden har löst sig galant! Hoppas det gör det för dig också. När har du planerat att utföra din operation? Jag ska göra min i Nov, så nu bubblar det av frågor hela tiden :D

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (2)