• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • algit

ulle83:
    Lycka til imorgon!!!!!!!!!!!!
    Hör av dej när du orkar.

• loppalina

Ulle83:

Lycka till!!! Jag skall tänka på dig och hoppas att allt går bra ;)

*kram* loppalina

• Ulle83

Tack så jätte mycket!
    Tack för allt stöd och råd ni alla gett!! :)
    Detta forum är toppen!

Kramar Ulle83

• Sara23

Ulle83

Ååh vad skoj...jag håller tummarna...Lycka till och hör av dig sedan när du orkar!

Lyckokramar

• pinky

Hej Allihopa

skulle behöva lite råd, ska operera mig den 26sep (snart)..örebro

Har varit sjuk nu i 3 veckor typ förkyld å så.. ringde min läkare idag och berättade detta, han sa att vi skulle skjuta upp operationen 1 månad.

Det vill ja ju absolut inte, efter tjat fick ja behålla min tid och ringa om en vecka om jag inte blev bättre..

Tror ni det påverkar operationen att jag har varit förkyld.???

väldigt glad för råd och svar..

• pickolina

Om du är förkyld så har du en infektion i kroppen och då kan det vara jätte farligt med en operation... Var lite smart och låt inte dåligt tålamod riskera din hälsa/ditt liv!!!

• Cickan

Ulle83:

Lycka till idag och hoppas att allt går bra!!
    kram

• Joanna/Nojsan

Lycka till ni alla som snart ska göra er operation!!!
    Ni kommer att bli såå nöjda att ni gjorde det ni säkert gått och tänkt på länge!
    Jag är glad varje morgon jag ser mig i spegeln
    Kram Joanna

• Sess

Ulle83

Lycka till!

Pinky

Det är vad jag vet farligt att söva sig när man är sjuk + att läkningen kan blir sämre vilket kan leda till mycket fulare ärr eller sår som inte läker som de ska. Tycker absolut att du ska vänta, speciellt som att din läkare också tycker det! Förmodligen så kommer inte h*n ta något ansvar för om ärren blir konstiga eller läkningen inte går som den ska eftersom h*n avrådde dig från operationen och då kan det bli dyrt om du måste/vill korrigera dem.

• carro18

hej alla glada tjejer :).. har inte varit inne på ett tag, men nu sittervjag vid en dator i skolan som jag fick tag i :D..
    På Tisdag är det min tur att opereras, ska ha runda geléhallon under bröstmusklen, någon som har det? läste några veckor/dagar tillbaka att de hade varit konstiga???
    jag har ca 100 ml i varje bröst nu (mina egna).. :).. kommer att lägga in 440cc, någon som tror att det kommer att bli bram, eller ska jag beställa mindre? jag är 1.68 och väger 56kg.. :).. KRAMAR..
    Håll tummarna för att jag inte blir sjuk nu :), jag ska hålla mig inne och äta bra:).. hihi..

Svar på tråden Bröstförstoring (2)