• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • carro18

ska op hos peter cosmo på vitadellkluniken, någon som har varit där?? :) kramar

• carro18

vad hade ni för storlek innan?
    vad lade ni in och vad fick ni efter?? :)..
    massa frågor som jag vill ha svar på ;) hihi..

• ISLA

carro18

Cosmo op mig i maj. Jag hade också ca 100 innan och jag la in 375, är verkligen supernöjd!
    Jag är 1.69 och vägde 52 när jag op mig.

• linslusen

carro18 :

Hejsan!
    Jag har runda geléhallon under muskeln, 460cc, hög profil. Jag hade bkupa innan o nu har ja e. Är verkligen supernöjd!!
    Kul med en till i samma ålder :)

Lycka till :)

• Emma86

Carro18: Jag har oxå funderat på Citradellkliniken, jag har mailat lite med Gärd (sköterskan på kliniken) och har nog bestämt mig för den kliniken, alla pratar så gott om den :) ska ringa och beställa tid för konsultation och ev. operation några dagar efter konsultationen iom att jag stannar där nere hela tiden eftersom jag bor i Umeå annars :)

Jag har en A-kupa nu och vill ha en medel C-kupa, så jag har provat mig fram med det skl "ristestet" och haft i 300 ml, och det känns perfekt, så det blir nog ca 330-350 ml för mig iom att det läggs bakom muskeln så blir det ju automatiskt mindre.

När ska du operera dig?

• anni_81

Ulle83

Hej!
    Hoppas att din operation har gått bra, och att du blir nöjd med dina nya bröst.
    Hur känns det? Mycket ont eller?

• pinky

Hej

tack picolina & sess för råd...

Fick ju ringa på mån och avboka isånna fall.. känns riktigt töligt men jag får se hur jag mår då.. :)

Ska faktiskt inte bli sövd ska bara ha bedövning .. lite läskigt faktiskt..

Ska bara ha 240ml känns lite lite men jag väger bara typ 44kg ..

Vill ha naturligt resulat men absolut inte för små ...

Om det blir komplikationer eller om man blir väldigt missnöjd så kostar det inget att rätta till det, det står kliniken för ... så det är ju bra ...(örebro)

• Emma86

Aaah nu har jag ringt och beställt konsultationstid på Citadellkliniken i Landskrona, det kändes jätte bra att prata med Gärd (sköterskan) så jag har tid för konsultation den 1 december och ev. operation den 5 om det skulle kännas bra efter konsultationen :) hon rekomenderade även mig att maila läkaren (dr Peter Cosmo) om jag ville för att få en närmre relation elr vad man ska säga, dvs. frågor, skicka bilder osv. Han tar sig tid till sina patienter verkar det som, och det känns ju toppen :)

Aah, även om det är ett par månader kvar så pirrar det i magen när man tänker på det, iiih. Hoppas alla er andras operationer och blivande går toppen :)

• mysan99

Pinky
    Du ska inte vara nervös över att bara bli lokalbedövad. Jag opererade mig den 1 sept och det gick jättebra, det var inte alls obehagligt! Det enda som var lite jobbigt var att jag mådde mycket illa efteråt kunde inte äta förrän dagen efter.

• Sess

Ni som har gjort/ska göra er operation i lokalbedövning, varför valde ni det?

Svar på tråden Bröstförstoring (2)