• loppalina

Bröstförstoring (2)

Hej Tjejer!

Tyvärr så stängde dem vår gamla tråd inatt :( Men här kommer en ny ;) Det har ju visat sig vara både trevligt och inforikt att prata om sina "tuttar" här (med tanke på att alla sitter i samma båt):D

Så välkomna gamla som nya att diskutera
    om bröstförstoringar :)

Tjing så länge på er!

• Svar på tråden Bröstförstoring (2)
  • Pernilla 25

gisele:
    Jag la in geléhallon, 310, och gick från en liten A-kupa till en C-kupa. Är 1.78 lång och väger ca 68.
    En sak man märkt här är att samma impl.stl ger olika resultat från person till person. Förklara för din läkare hur du känner det, han/hon kan sin sak och gör allt för att du ska bli nöjd.

• Sara23

Hej allihopa!

Nu är jag ännu ett steg närmare min operation i Falköping hos Kosmetisk Kirurgi AB. Beställde nämligen tågbiljetter idag, har en bit att åka...närmare 100mil :) Längtar väldigt mycket nu, har 2 månader kvar till op. Jag är 1.65 lång och väger ca 61 kg och ska mest troligt lägga in kring 450cc (blev rekomenderad 475cc) i runda silicon. Jag börjar tro att det kan bli lite stort, men det är ju som sagt från person till person, vad tror NI? Man kan ju alltid speculera lite ;) Ha en toppen kväll allihopa.

KRAM

• EnYsterSyster

Ni som har implantaten under bröstmuskeln

Hur mycket förändras brösten vid muskelkontraktion ? Säg att ni har en urringad tröja ed och ska lyfta/bära/dra något ? Syns det jättemycket och ser hellustigt ut eller är det mest ni själva som märker det ?

Ni med anatomiska implantat

Hur stor påfrestning tål implantaten ? Säg t ex att ni ramlar när ni sportar eller ligger på mage på hårt underlag.

• Jojjsan

Hej alla!!! länge sen jag skrev här nu!!
    men jag har haft mycket o göra på sistone.. har flyttat till ny stad o börjat plugga
    Många nya här nu..o jag ser att några "gammla" oxå e kvar..kul!

shit vad tiden går fort! det e snart 3 mån sen min operation! nästan så att jag har glömt bort att jag har opererat mig
    trivs så bra med mina bröst nu!!

linslusen o pernilla25 hur e allt med er?? o brösten mår bra?

ha de bra allihopa!!

linslusen

• Jojjsan

linslusen: haha vet inte varför ditt namn råkade komma längst ner på mitt inlägg
    haha aja ha de bäääst!!

• mysan99

Sess
    Vad jag förstod så gjorde min läkare endast operationen i lokalbedövning.
    Men det var helt okej!

• carro18

Emma86

Hej!
    Jasså, vad roligt, så du ska åka så långt?
    Jag ska operera mig på tisdag.. det känns jätte konstigt att det är så snart, men ändå så känns det helt underbart!
    jag ska ha i 460cc i varje och nu har jag a-kupa.. undra om de kommer att bli alldeles förstora? jag vill ju inte ha mer än c, högst d. Jag är jättepirrig och hoppas verkligen att jag ska kunna hålla mig frisk de här sista dagarna, hoppas att fredagen och helgen går fort.. snart ligger jag på operationsbordet.. *pirrpirr*...

någon som har lagt in geléhallon 460?

• carro18

linslusen

okej, vad , eller liksom hur stor är du runt? är du bred runt din bröstkorg, eller väldigt smal?
    jag vet inte om 460cc kommer att bli stort, men jag ghar hört här inne att de flesta gärna skulle lägga i en storlek till om de fick, min mamma sa likadant..

• Lara23

Izadora, algit, sess, myssan99:

Jag vet inte om jag har fått känsliga bröstvårtor, för det e bara den ena det känns när jag råkar stöta. Den andra e det inga problem med. Men sover ni på magen då utan några problem?? För när jag lägger mig på mage så känns det störigt, så jag lägger alltid en kudde under magen så jag kommer på samma nivå. Sen undrar jag när man kan göra om bröstförstoring, asså om man vill ha större tuttar? Ha de bra.

• Jengirl

EnYsterSyster

Jag har anatomiska inplantat.. Jag tror det ska vääällldiiigt mycket till om det ska gå sönder, nån kraftig bil krock eller något. Och om det skulle gå sönder så rinner det inte ut något i kroppen.

carro18

Jag skulle inte vilja lägga in en strl till.. Tycker personligen att det inte är sexigt med jätte stora.Blir ju lixom bara bröst av hela personen då.. Men det är min åsikt .

Svar på tråden Bröstförstoring (2)